• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:


    What would Emma do?

    Je bent altijd heel erg lief tegen iedereen en je bent er dan ook altijd voor iedereen.


    16 - 09 - '17

    Je lijkt me zo, zo, zo leuk om mee te praten.


    Heaven is a place that we all have

    I love your profile


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jij bent echt een hele gave persoon. En ik vind je profiel erg mooi. (:


    The truth is out there.

    Je hebt heel erg je best gedaan om mij te helpen, ondanks dat dat niet makkelijk was. Daar ben ik je heel dankbaar voor (:

    Je bent echt geweldig lief.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 14:51 ]

    Jij kan echt zo ontzettend mooi tekenen en je comic is echt super leuk! Daarnaast ben je ook nog eens ontzettend lief! :3


    What would Emma do?

    Je lijkt me echt ontzettend aardig en je profielfoto is heel erg schattig ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Je bent de perfecte Edward Kenway.


    Heaven is a place that we all have

    Je doet altijd zo aardig eh! Goede eigenschap om te hebben. Je lijkt me een toffe gast. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik ga nu uitgebreid vertellen wat ik van jou vind.
    Je bent een super lieve meid. Weetje hoe ik jou voor het eerst heb "ontmoet" je had een hele lieve berichtje geplaatst in iemand haar GB. En ik dacht oh god she is such a sweetheart. So i decided to write something sweet too to you.
    Dus ja. Je bent echt een hele lieve schatje. :3

    jouw comic is zoo awesome en je lijkt me een super persoon om mee te praten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je username is fab! Je lijkt me heel erg gezellig, ook.


    Heaven is a place that we all have

    Dat ben ik ook :Y)

    Nee je lijkt me ook heel gezellig


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind Sharon's foodstore echt geweldig bedacht ^^
    Oh and you've got a geat taste in fandoms