• Yooo, ik wou graag een septum piercing nemen maar wou eerst ff wat info dus had paar vraagjes c; is het een permanent gat en wat zijn de nadelen ervan?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het gat gaat na een lange tijd weer dicht. Hoe langer je de piercing gehad hebt, hoe langer het duurt.

    Alle piercings zijn permanent als je ze lang genoeg erin laat zitten. Haal je hem er tijdens de tijd dat het heelt eruit, groeit het weer dicht. Nadelen zijn dat het kan ontsteken, je moet er heel voorzichtig mee omgaan eerste paar weken en bij best veel opleidingen en banen moet je hem eruit halen. Zelf heb ik alleen een industrial, dus voor de rest zou ik het niet weten.


    United we stand, divided we fall.

    Maar aan de andere kant ik bedoelde meer, het zit in je neus dus ik zou zeggen dat het ook eerder zou genezen en of je daar last van hebt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik denk dat je zulke dingen het beste aan de piercer zelf kan vragen, want die weten de antwoorden er zelf op. Maar ik heb wel even wat rond gezocht en misschien dat je hier en hier wat aan hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Ik denk dat je zulke dingen het beste aan de piercer zelf kan vragen, want die weten de antwoorden er zelf op. Maar ik heb wel even wat rond gezocht en misschien dat je hier en hier wat aan hebt.



    Die tweede site (huil) ffs. Maar die eerste is heel handig inderdaad! Thanksss anyway c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Die tweede site (huil) ffs. Maar die eerste is heel handig inderdaad! Thanksss anyway c;

    Jaaaa, I know right? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.