• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    [justify]Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:29 ]


    Faith is everything.

    Waren er voor Tao ook al koppels gemaakt voor de dates?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Voor elk eiland waren er al koppels gemaakt, die staan geloof ik ergens in het vorige topic.. En ja ik weet het.. Ik moet nog steeds schrijven maar.. Om eerlijk te zijn heb ik de hele dag het nieuws gevolgd over Brussel x:


    Faith is everything.

    Ik heb t even opgezocht in het vorige topic;

    Jack & Jazmín — Duiken.
    Daniel & Vanessa — Kanotocht door een grot.
    Giovanni & June — Een picknick aan zee.

    Addison & Nikos — Masseren.
    Anna & Matthew — Modderbaden.
    Latoya & Lloyd — Snorkelen.


    Is iedereen van Tao het hier nog steeds mee eens? (:


    Faith is everything.

    Ah, tnqu! ik was te lui om te zoeken :')

    Hier heeft het nieuws ook de hele middag op gestaan, bij mijn cliënten thuis maar ook bij mij thuis. Ik heb het inmiddels wel even afgezet ivm m'n kleintjes, maar vind het zo vreselijk erg.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 18:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Ah, tnqu! ik was te lui om te zoeken :')

    Hier heeft het nieuws ook de hele middag op gestaan, bij mijn cliënten thuis maar ook bij mij thuis. Ik heb het inmiddels wel even afgezet ivm m'n kleintjes, maar vind het zo vreselijk erg.


    Geeft niks, ik wist ongeveer ergens waar het stond c:

    Het was het eerste wat ik vanmorgen las toen ik goed wakker was.. Bah, ik ben er echt van geschrokken, misschien juist omdat t steeds dichterbij komt, ik woon namelijk ongeveer een uur van Zaventem af x: Dat je het afgezet hebt vanwege je kleintjes lijkt mij niet meer dan logisch.. Geen geschikte tv voor kleine kinderoogjes..


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Geeft niks, ik wist ongeveer ergens waar het stond c:

    Het was het eerste wat ik vanmorgen las toen ik goed wakker was.. Bah, ik ben er echt van geschrokken, misschien juist omdat t steeds dichterbij komt, ik woon namelijk ongeveer een uur van Zaventem af x: Dat je het afgezet hebt vanwege je kleintjes lijkt mij niet meer dan logisch.. Geen geschikte tv voor kleine kinderoogjes..


    Scheelt dat dan toch even wat zoeken. (:

    Ik had eigenlijk niet moeten kijken op Maps, want kom er nu achter dat wij er ook ongeveer een uur en twintig minuten vandaan wonen. . Bah.
    Ik hoorde het in ieder geval pas toen ik bij een van mijn cliënten aan kwam, kort daarna gebeurde het in het Metrostation. En inderdaad, het is niks voor kinderen om te zien. Die moeten maar lekker onbezorgd Marscha en de beer kijken. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Scheelt dat dan toch even wat zoeken. (:

    Ik had eigenlijk niet moeten kijken op Maps, want kom er nu achter dat wij er ook ongeveer een uur en twintig minuten vandaan wonen. . Bah.
    Ik hoorde het in ieder geval pas toen ik bij een van mijn cliënten aan kwam, kort daarna gebeurde het in het Metrostation. En inderdaad, het is niks voor kinderen om te zien. Die moeten maar lekker onbezorgd Marscha en de beer kijken. (;


    Zo komt het gewoon echt veel te dichtbij. Ik hoop ook echt dat er geen dodelijke slachtoffers meer bij komen. 34 is echt teveel. Ik kan hier gewoon niet bij met mn verstand, het is denk ik gewoon een reactie op de arrestatie van die Abdesalam x:
    Inderdaad kleintjes moeten naar dat soort programma's kijken zonder de shit te zien die er gebeurt (: mijn nichtje is ook helemaal gek van Marscha en de Beer c:


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Zo komt het gewoon echt veel te dichtbij. Ik hoop ook echt dat er geen dodelijke slachtoffers meer bij komen. 34 is echt teveel. Ik kan hier gewoon niet bij met mn verstand, het is denk ik gewoon een reactie op de arrestatie van die Abdesalam x:
    Inderdaad kleintjes moeten naar dat soort programma's kijken zonder de shit te zien die er gebeurt (: mijn nichtje is ook helemaal gek van Marscha en de Beer c:


    Ja dat komt het ook echt, ik hoor het steeds meer mensen zeggen. Ik hoop ook echt dat de cijfers niet verder gaan stijgen, maar als je hoort hoe sommige verwondingen zijn en wat ze er uithalen. . Pff. Ik kan allang niet meer volgen wat de hele bedoeling hiervan is tevens kan ik ook nergens de nut er van inzien - ik snap niet hoe ziek een geest moet zijn om dit überhaupt in je hoofd te kunnen halen. Vreselijk gewoon.
    Zover als ik gehoord heb lijkt het inderdaad op een reactie, maar volgens mij waren de aanslagen wel al gepland maar zijn ze na zijn arrestatie versneld - althans dat is wat ik hoorde maar of het ook waar is?
    Marscha en de beer is voor hen ook heel leuk, plus het leidt best af moet ikzelf toegeven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Ja dat komt het ook echt, ik hoor het steeds meer mensen zeggen. Ik hoop ook echt dat de cijfers niet verder gaan stijgen, maar als je hoort hoe sommige verwondingen zijn en wat ze er uithalen. . Pff. Ik kan allang niet meer volgen wat de hele bedoeling hiervan is tevens kan ik ook nergens de nut er van inzien - ik snap niet hoe ziek een geest moet zijn om dit überhaupt in je hoofd te kunnen halen. Vreselijk gewoon.
    Zover als ik gehoord heb lijkt het inderdaad op een reactie, maar volgens mij waren de aanslagen wel al gepland maar zijn ze na zijn arrestatie versneld - althans dat is wat ik hoorde maar of het ook waar is?
    Marscha en de beer is voor hen ook heel leuk, plus het leidt best af moet ikzelf toegeven.


    En die idioten hier in Den Haag zien nog steeds geen directe aanwijzingen dat er hier ook aanslagen komen.. HALLO DENK NA. Jezus zeg, soms vraag ik me echt af wat voor nitwits dit land leiden.
    Er komen denk ik ook wel meer slachtoffers bij, zeker gezien wat je leest van ooggetuigen etc.. Ik begreep het al niet toen bij Charlie Hebdo, in Sousse, de tweede keer in Parijs en nu dit.. Ik ben nog steeds helemaal flabbergasted door dit alles.
    Die idioten die hier überhaupt over nadenken moeten ze weg laten rotten in een klein donker hoekje in een gevangenis zonder eten. In ieder geval die debielen die ze zoeken, die andere twee van Zaventem zijn omgekomen door die bomgordels
    Well, die Abdesalam was bezig met nieuwe aanslagen, alleen is het niet duidelijk of het deze aanslagen waren waar hij mee bezig was. Het zou me in ieder geval niets verbazen, dat het na zijn arrestatie in een stroomversnelling is geraakt.
    Ja.. Mijn nichtje kijkt vanalles, ze is ook helemaal gek van Jokie en Jet.. Die tekenfilmpjes leiden inderdaad echt af c:


    Faith is everything.

    Ik weet dat het heel erg speelt, en jullie het graag kwijt willen, maar mag het alsjeblieft buiten het topic?
    Het is niet persoonlijk of wat dan ook. Het doet me erg veel en ik zoek hier mijn afleiding


    Bowties were never Cooler

    Het doet ons ook veel, en iedereen zoekt afleiding. Ik vind ook dat dit soort dingen besproken moeten en kunnen worden op een praattopic.


    Faith is everything.

    Moet het ook kunnen, iedereen verwerkt zoiets op zijn of haar eigen manier. Ik hoop alleen niet dat jullie het erg vinden als ik mij dan voor nu even terugtrek uit het praattopic. Ik blijf gewoon rpgen enzo, maar zal hier even radiostilte geven


    Bowties were never Cooler

    Ik geloof dat er een apart topic is waar je met elkaar het er over kunt hebben: Link

    Want ik denk eigenlijk dat praattopics voor een RPG ook echt alleen daarvoor bedoeld zijn, vooral als er een ander topic is waar je over het onderwerp kunt praten.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik denk dat er - wat mij betreft - wel even genoeg gezegd is over wat er gebeurd is. We schoven onbewust naar dit gesprek toe, wat niet zo heel gek is gezien het nog zeer vers is, en hebben daar niet een intentie bij gehad hiermee iemand uit het topic te jagen. Mijn excuses mocht dat wel zo zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Ik denk dat er - wat mij betreft - wel even genoeg gezegd is over wat er gebeurd is. We schoven onbewust naar dit gesprek toe, wat niet zo heel gek is gezien het nog zeer vers is, en hebben daar niet een intentie bij gehad hiermee iemand uit het topic te jagen. Mijn excuses mocht dat wel zo zijn.


    Heel begrijpelijk inderdaad, maar ik vind ook dat als iemand aangeeft het niet prettig vind er wel rekening mee gehouden moet worden, vooral gezien er dus een ander topic is waarop je dit gewoon kan bespreken. Geen aanval op jou of Stephanie, maar ik ben het vandaag ook al een beetje aan het vermijden om bepaalde redenen en dan verwacht je het niet in zo'n topic als deze voorbij te zien komen. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.