• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    En nu ga ik Teen wolf kijken, shht iedereen hier in huis!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, huilende kinderen schreeuwende moeders in treinen.

    mag ik gamen? Ok thanks

    Ik ga al die dingen echt nooit voor morgen uit mijn hoofd leren.


    United we stand, divided we fall.

    Remembering why, we should never give in


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh wow, you sure know how to make me feel like a worthless piece of crap. Thanks...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Oh wow, you sure know how to make me feel like a worthless piece of crap. Thanks...


    You're awesome darling <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    It is time. For. Cheesecake. Surprise surprise.
    House of Cards is echt een leuke serie.

    Eigenlijk wil ik helemaal nooit meer terug naar school. En dan niet vanwege het leren maar de mensen daar. Elke is er wel iets dan heeft die weer wat gedaan en dan is er weer dit gebeurt. En dan vragen ze je mening fine die geef ik. Vervolgens is het allemaal mijn schuld en voelt iemand zich kut waardoor ik mij weer kut voel. En dan doe ik mezelf weer stomme dingen aan waarvan ik spijt krijg... En dan nog fake vrienden goshh die zijn geweldig ze willen met je afspreken laten je weer beter voelen waardoor je weer iets meer zin hebt in alles maar wanneer ik ze nodig heb. Hun niet gezien hoor! En dat voelt zo ontzettend kut ik wordt hier gewoon gek van.
    En dan thuis een moeder die vaker uitspraken heeft gedaan zoals "ik hou niet van je" "waarom kun je niet zoals die persoon zijn" "je ziet er niet uit" het enige wat ik van haar verwacht is een beetje liefde die ze blijkbaar nooit wil tonen er is altijd wel strijd thuis tussen ik en men ouders. Ze zijn vaak boos dat ik lager dan een 7 haal en al helemaal als het een onvoldoende is. Ik kan het gewoon niet en natuurlijk een beetje meer vertrouwen kan geen kwaad maar elke keer als ik denk "en nou gaat het lukken!!" krijg ik een onvoldoende of een net voldoende voor men neus. En dan is er weer een beetje zelfvertrouwen weg...Ik ben gewoon de meest fucked up persoon die er is en ik wordt schijtziek van dat knagend kut gevoel dat er steeds is.. ik moest dit allemaal even luchten. Have a Nice day iedereen Doei...

    Zeur spoiler vol spelfouten

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 19:14 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb teveel ideeën voor verhalen. Damn...

    De deur van mijn kamer vloog open en ik zat als bevroren in mijn bureaustoel.
    “Gast!” riep ik naar mijn beste vriend, Sam, en ik stond op.
    “Nee, laat mij eerst!” riep hij uit en hij gooide zijn rugzak op de grond, waarna hij erbij neerknielde en hem opende. Er kwamen allerlei dingen uit. Hoeveel dingen kon iemand in een rugzak hebben? Ik schudde mijn hoofd even omdat ik afgeleid was en keek weer naar Sam. Toen hij had gevonden wat hij zocht, stak hij zijn hand in de lucht. Ik pakte het papier uit zijn handen en las het. Het was een soort oud schrift en niet-begrijpend kijk ik hem aan.
    “Wat is dit?” Vroeg ik toen en Sam zuchtte, waarna hij het weer uit mijn handen trok.
    “Dit, mijn vriend, dit is een map naar een eeuwenoude schat.” Ik trok een wenkbrauw op en keek hem aan. Sam, die niet begreep waarom ik zo keek, keek mij op zijn beurt vreemd aan.
    “Ja wat,” zei hij en hij hielt het papier voor zijn hoofd. “Het is echt waar hoor, in de bergen is een oude stad waar vroeger veel dingen verborgen werden,” Legde hij uit en ik stond hem nog altijd aan te gapen.
    “Geloof je zelf wel wat je zegt?” mompelde ik en ik pakte het papier terug, waarna ik het bekeek. “Hoe heb je het kunnen ontcijferen?” vroeg ik, waarna Sam weer naar zijn tas ging. Hij pakte er een ander papier uit, waar waarschijnlijk de vertaling op stond. Hij gaf het aan me en ik las het. Oké, het klonk logisch.
    “Dit klinkt logisch, maar waar heb je dit gevonden?” vroeg ik, doelend op het oude schrift. Sam begon wat ongemakkelijk te lachen.
    “Die vrouw van geschiedenis is niet zo oplettend,” zei hij zachtjes en ik keek hem ongelovig aan.
    “Je hebt het gejat van mevrouw Tenebras?” Ik schudde mijn hoofd. “Je moet dit terugbrengen, straks komt ze er achter en ben jij de lul,” zei ik, terwijl ik de papieren in zijn handen terug duwde.
    “Maar, maar-“ Hij stopte met praten toen ik hem aankeek.
    “Terugbrengen,” zei ik toen en hij liep met hangend hoofd naar zijn tas toe. Hij stopte de papieren er in en keek me aan.
    “Ik zal het terugbrengen, maar als straks iemand anders rijk is geworden, omdat zij onze schat hebben gevonden, dan geef ik jou de schuld,” zei hij terwijl hij naar mij wees.
    “Is goed joh,” lachte ik en ik keek hoe Sam zonder iets te zeggen mijn kamer verliet. “Tot morgen!” riep ik naar hem, maar hij gaf geen antwoordt. Ik wist dat hij teleurgesteld was, maar stelen was gewoon niet goed. En overigens vond ik het nogal vreemd dat hij in zulke dingen geloofde. Als het al waar was dan zou het waarschijnlijk al lang leeggeroofd zijn. Want voor wat ik heb gelezen op die papieren zou er heel wat waardevols liggen, of hebben gelegen.


    Het is dus een fantasy verhaal, waarin Cas, het hoofdpersoon toch opzoek laat gaan naar de "schat" en als hij in de bergen komt begint het te onweren. Wanneer hij verder loopt wordt hij plots geraakt door een bliksem, maar hij staat midden in een pentagram, waardoor hij dus wel knock-out gaat, maar blijft leven en als hij wakker wordt schijnt hij magie te bezitten. Die docent van hen heeft ook iets vreemds, aangezien zij die papieren had en als je haar naam vertaald uit het Latijn je duisternis krijgt, dus ja ;'D

    Ik vraag me echter af of het iets is en of ik het ook echt een keer ga afmaken ;')

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 19:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Ik heb teveel ideeën voor verhalen. Damn...

    De deur van mijn kamer vloog open en ik zat als bevroren in mijn bureaustoel.
    “Gast!” riep ik naar mijn beste vriend, Sam, en ik stond op.
    “Nee, laat mij eerst!” riep hij uit en hij gooide zijn rugzak op de grond, waarna hij erbij neerknielde en hem opende. Er kwamen allerlei dingen uit. Hoeveel dingen kon iemand in een rugzak hebben? Ik schudde mijn hoofd even omdat ik afgeleid was en keek weer naar Sam. Toen hij had gevonden wat hij zocht, stak hij zijn hand in de lucht. Ik pakte het papier uit zijn handen en las het. Het was een soort oud schrift en niet-begrijpend kijk ik hem aan.
    “Wat is dit?” Vroeg ik toen en Sam zuchtte, waarna hij het weer uit mijn handen trok.
    “Dit, mijn vriend, dit is een map naar een eeuwenoude schat.” Ik trok een wenkbrauw op en keek hem aan. Sam, die niet begreep waarom ik zo keek, keek mij op zijn beurt vreemd aan.
    “Ja wat,” zei hij en hij hielt het papier voor zijn hoofd. “Het is echt waar hoor, in de bergen is een oude stad waar vroeger veel dingen verborgen werden,” Legde hij uit en ik stond hem nog altijd aan te gapen.
    “Geloof je zelf wel wat je zegt?” mompelde ik en ik pakte het papier terug, waarna ik het bekeek. “Hoe heb je het kunnen ontcijferen?” vroeg ik, waarna Sam weer naar zijn tas ging. Hij pakte er een ander papier uit, waar waarschijnlijk de vertaling op stond. Hij gaf het aan me en ik las het. Oké, het klonk logisch.
    “Dit klinkt logisch, maar waar heb je dit gevonden?” vroeg ik, doelend op het oude schrift. Sam begon wat ongemakkelijk te lachen.
    “Die vrouw van geschiedenis is niet zo oplettend,” zei hij zachtjes en ik keek hem ongelovig aan.
    “Je hebt het gejat van mevrouw Tenebras?” Ik schudde mijn hoofd. “Je moet dit terugbrengen, straks komt ze er achter en ben jij de lul,” zei ik, terwijl ik de papieren in zijn handen terug duwde.
    “Maar, maar-“ Hij stopte met praten toen ik hem aankeek.
    “Terugbrengen,” zei ik toen en hij liep met hangend hoofd naar zijn tas toe. Hij stopte de papieren er in en keek me aan.
    “Ik zal het terugbrengen, maar als straks iemand anders rijk is geworden, omdat zij onze schat hebben gevonden, dan geef ik jou de schuld,” zei hij terwijl hij naar mij wees.
    “Is goed joh,” lachte ik en ik keek hoe Sam zonder iets te zeggen mijn kamer verliet. “Tot morgen!” riep ik naar hem, maar hij gaf geen antwoordt. Ik wist dat hij teleurgesteld was, maar stelen was gewoon niet goed. En overigens vond ik het nogal vreemd dat hij in zulke dingen geloofde. Als het al waar was dan zou het waarschijnlijk al lang leeggeroofd zijn. Want voor wat ik heb gelezen op die papieren zou er heel wat waardevols liggen, of hebben gelegen.


    Het is dus een fantasy verhaal, waarin ik Cas, het hoofdpersoon toch opzoek laat gaan naar de "schat" en als hij in de bergen komt begint het te onweren. Wanneer hij verder loopt wordt hij plots geraakt door een bliksem, maar hij staat midden in een pentagram, waardoor hij dus wel knock-out gaat, maar blijft leven en als hij wakker wordt schijnt hij magie te bezitten. Die docent van hen heeft ook iets vreemds, aangezien zij die papieren had en als je haar naam vertaald uit het Latijn je duisternis krijgt, dus ja ;'D

    Ik vraag me echter af of het iets is en of ik het ook echt een keer ga afmaken ;')


    More, pls.


    Heaven is a place that we all have

    Okay ik voel me waardeloos.


    26 - 02 - '16

    Leuk als je vriend nog gewoon Tinder heeft. Bye bye zelfvertrouwen


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    Leuk als je vriend nog gewoon Tinder heeft. Bye bye zelfvertrouwen


    Dat is gewoon pure suckery.


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil gewoon huilen.


    26 - 02 - '16