Een jarige verdient natuurlijk ook een cake! Bij deze, geniet ervan en neem gerust een stukje! ^^ Ik heb hem speciaal voor je uitgezocht. Beschamend lijstje met waarom Qing geweldig is. 1. Omdat ze altijd mega enthousiast is 2. Omdat ze dicht bij woont (hoe handig is dat!) 3. Omdat ze altijd lief is 4. Omdat ze stiekem een beetje klunzig is 5. Omdat ze Qing is, nuff said HAHA IK HEB EEN TOPIC VAN TWEE JAAR GELEDEN GEVONDEN (al is het niet zo beschamend). Leuk lijstje met Qings toffe gedichten. 1. Impulsen van het leven 2. Doolhof van gedachten 3. Asociaal 4. Gebroken spiegelbeeld 5. Tijdloos vliegen 6. Omdat ik van je hou. 7. Onmachtig. Blijf vooral dichten, want ze zijn echt heel erg leuk! ^^ |
Vandaag is er weer eentje jarig, zoals dat wel meerdere dagen het geval is. Dit keer is het de beurt aan onze enige echt Qing (Value), uitgesproken als Tsjieng. Er bestaat zelfs een heuse poll over: Hoe spreek jij 'Qing' uit? En dat hoort uiteraard gevierd te worden. Bij deze dus opnieuw een overenthousiast topic ter ere van een van mijn vrienden. Jammer genoeg weten de meeste van mijn vrienden ondertussen al wat ik allemaal uitspook met dit soort topics, dus heeft ze al voorzorgen genomen en een deel van haar 'belachelijke' en oude informatie verwijderd. Boehoe. :c Gelukkig ben ik creatief, dus ik vrees dat je niet alles kan verstoppen lieve Qing! Al wat misschien 'beschamend' is, niet van jezelf hoeft te zijn. |
Boettgeri Kalisto |
Debaut Peperoni |
[ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 15:10 ]
What would Emma do?