• Ik ben de uniekste persoon op mijn school. Buiten een meisje dat in mode zit die gothic is. But, ik had vandaag mijn arafat aan en meteen vroegen er zo drie vriendinnen wara ik die gehaalt heb en ik zei da en nu gaan die da ook gaan halen. Maar ik ga egt pissed zijn als zij die ook dragen. Cus ik ben blij met mijn uniekheid. En ik moet niet weten dat er iemand in mijn school rondloopt met hetzelfde als ik.

ahja zon dingegie heb ik ook alleen kijk je bent toch nooit de enige die het zal hebben en er zal altijd wel iemand zijn die je na aapt.. ik had zo een keer 2 riemen om.. iedereen comentaar bij ons op school omdat ik liep met 2 riemen.. nouw nouw big deal een week laterliepen ze er zelf ook mee ¬¬ mja ik zal het maar opvatten als een compliment.. en verder ik ga mezelf niet veranderen alleen omdat andere mensen me na apen.. doen ze dat maar ik ga er verder niet op letten.. dat blijf ik aan de gang..

A Noble was Born in Chaos

de mensen op mijn school kijken me eerder vreemd aan dan dat ze het gaan overnemen.
    thank god! xD

-

ik heb 3 wananb's van mij op school O.O
    Echt sickness.
    - ze hebben nu alledrie zwart haar met een blonde voorpluk
    - proberen m'n stijl na te doen.
    - staren me heeeel eng aan.

._. Help?

OMG
    ik ga ze eens eng komen aankijken cus veel mensen vinden dat ik eng kijk :Y)

Echt sickness.

._. Help?

aerme jij xP
    ik heb er mr 1

en ik ben like.. wel uniek wnt ik ben de enigste uit de 1e die Constant swart draagt en felle skinny's met beenwarmers xD

We can only learn to love by loving.

Ik zeg altijd op school tegen de mensen als ze me raar bekijken als ik actief ofzo doen "Ach, ik ben gewoon UNIEK!" en dan reageert er zo een jongen altijd: "Nee, je bent gewoon ANDERS!" x'D Wahaaaaaaaaa... [/oninteressant]

Tanya is de beste.

Ik ben gewoonweg uniek in mijn omgeving omdat ik niet bang ben om toe te geven dat ik van andere muziek houd als de rest van mijn snobschool. ^^

Sing the song of the stars for me.

Echt sickness.

._. Help?

*grinnik*
    Ga het opeens een totaal andere kleur verven en zie of zij je kopieren :']

Aber.. arafatsjaaltjes zijn niet zo vreemd hoor, bij ons is het 't op 2 na bekendste kledingstuk op school: op de polo en de skinny na.

No growth of the heart is ever a waste