• Ik ben de uniekste persoon op mijn school. Buiten een meisje dat in mode zit die gothic is. But, ik had vandaag mijn arafat aan en meteen vroegen er zo drie vriendinnen wara ik die gehaalt heb en ik zei da en nu gaan die da ook gaan halen. Maar ik ga egt pissed zijn als zij die ook dragen. Cus ik ben blij met mijn uniekheid. En ik moet niet weten dat er iemand in mijn school rondloopt met hetzelfde als ik.

    ik vind dat echt zo irri! ik ga eens enkele van mijn mode voorvallen vertellen xD

    1. Ik droeg een mantel op school, en echt niemand droeg da é, en er zei zo iemand tegen me van, 'omg das zo uit!' en een week nadien droeg ze zelf zo'n mantel

    2. Ik droeg beenverwarmers onder men rokje, en een jongen zo tegen mij 'Lisa!! baah!!' echt zo é, nu draagt iedereen da en nu zegt die gast van 'ey Lisa ge moet da ook eens dragen, dan mega chique' ..

    en zo zijn er echt veel dingen, ik begin daarmee, en plots dragen ze het allemaal op school xD

    Das wel grappig maar het irritante is, eerst lachen ze me uit, maar als het dan plots mode is --'

    Ik herinner me nog een tijd dat ik bijna de enige was met een arafat aan als ik op straat liep en nu loopt het vol x']

    Like; dat mensen een eigen ding gaan zoeken. En niet zo standaard doen drm word ik pissed om zoiets cus dan voel ik me uniek. En niet een modeding.

    waat is een arafat(nerd)?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oh, zo'n ding :'D ik noem dat een sjaal ^^ maar, ik vind dat dus echt niet zitten ^^
    but, ik snap je punt wel >< Echt irritant is dat.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die dingen draagt echt iedereen bij ons x'D
    In alle soorten en maaten x'D
    Maar wel kut dat iedereen je na gaat doen >.<


    I can't be perfect..

    Die dingen draagt echt iedereen bij ons x'D
    In alle soorten en maaten x'D
    Maar wel kut dat iedereen je na gaat doen >.<

    ik ben gwn de enige op mijn sgool

    Bij ons draag ook iedereen het, behalve ik, ik droeg het, maar nu dus echt niet meer hé --' iedereen draagt het gelijk

    Bij ons zijn die alweer uit 8D


    Mew <3

    Bij mij het zelfde, ik had een paar all stars en vier weken er na zie je er nog mensen mee rond lopen
    En mijn arrafat sjaal juist het zelfde, eerst had ik paars met nog wat mensen (niet dat we op elkaar lette maar het was gewoon van die week deden we die allemaal aan) en daarna had ik nog een blauwe en ineens ene week er na zie ik nog mensen met juist de zelfe rond lopen

    En ik ben dan van geen kanten populair he


    Live life limitless.

    Bij ons loopt iedereen met zo'n geval, ik doe dat zelf niet meer omdat iedereen het doet, Like, ik wíl niet meedoen met die groep.
    Bij ons is bijna iedereen hetzelfde, er zijn maar een paar mensen anders en die gaan ze facken omdat die look opeens overal gedragen wordt. Echt al die apparte mensjes halen hun style weer van internet (scene's enz.) en opeens loopt iedereen zo rond.
    Echt vermoeiend, af en toe.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het irritant als andere mij nadoen, maar ja ik probeer het maar op te vatten als een compliment..x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Pfff...ik had zoon blauwe jeans een me zoon hele hoge taille aan maar da was 3/4 en ik vond da nii zoo mooi duzz hebk er beenwamers ovr gedaan en ineens komt zoo mn titularis op de gang naar mij toe "seg, je moet je sokken toch niet over je broek trekken, of gaan ze er niet oner omdat het zoon dikke wolle sokken zijn en je broek zoo smal is (ja, twas ngal n superskinny jeans)" ik zo van "euh..meneer: 1 da zijn geen sokke, 2 nog nooit van beenwarmers gehoord, 3 die broek is..." en toen kwam hij er weer tusse "ooh...euh..maar ik maakte moor een grapje hoor..euh...haha...ik waardeer jou uitgesproken kledingstijl wel...jij bent de enige persoon van alle leerlingen waar ik les aan geef die ik een verrassing vind om telkens in de les te zien komen, elke keer iets apart en speciaal, wat niemand anders draagt, dat geeft een bepaalde zelfzekerheid en bewijs van zelfontplooiing neer." ik dacht bij mezelf 'omg, sukkel --' ik drag wa ik wil en ik wens daar GEEN commentaar van kutleerkrachte bij'
    Tsjaa...nu zijn er wel meer me van die hoge-taille jeanse maar ikke was eerst:P
    En ik heb ook meestal n kroontje op en als ik da nii inheb dan heb ik ofwel grote roze diamnte in mn haar ofwel strikjes en ik kom op sgool vorige week...komt daar inneens n groepje huppels naar me toe en wa zie ik?? Allemaal hadde z een kroontje op! :o
    Enn ik was al 2 jaar de enige van heelt sgool die kroontjes en hairbows droeg, maar duzz, die huppels kome en ze zegge zoo van "hoh, eindeluk hebbe we ook n kroontje gevonde...maar die van mij komt uit een echte bruidswinkel...tis egt zilver...maar vanwaar haal je zoon strikjes want da vinnik ook wel mooi dus da wille wij ook allemaal...maar eerst eve n vragje...zegge mense daar soms iets negatiefs over want jhaa...dan moet ik ut ook nii eh"
    Jaa, ik had de neiging om pal achterover te valle...
    Maar nu gaak stoppe want ik ben al n half boek aat sgrijve


    Live for something or die for nothing

    ik heb 3 wananb's van mij op school O.O
    Echt sickness.
    - ze hebben nu alledrie zwart haar met een blonde voorpluk
    - proberen m'n stijl na te doen.
    - staren me heeeel eng aan.

    ._. Help?