• Hallo!

    De laatste tijd krijg ik vaker berichtjes binnen, over hoe ik mijn huid verzorg en/of ik ook tips heb. Vroeger heb ik een eigen blog gehad, die ik deelde met mijn zus. Hier zijn we na een tijd mee gestopt en dit heb ik altijd heel jammer gevonden. Laatst begon het weer te kriebelen en vandaag heb ik mijn eerste versie af!
    Ik wil nog een nieuwe foto, maar die maak in de loop van volgende week. Het eerste testbericht staat ook al online en de eerste officiële review komt volgende week dinsdag. Wat vinden jullie er tot nu toe van? Alle kritiek is welkom! c:

    Hé Gorgeous!

    Liefs, Tialda.

    (Het lijkt me duidelijk dat ik hier en daar nog aan dingen sleutelen moet. )

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 21:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Niemand? ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb hem al gecheckt en vind hem leuk!

    Seriously guys, you're missing out on something.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hij ziet er erg leuk uit! Maar je kan misschien wat meer kleur erin brengen? Dat is puur persoonlijk, aangezien ik van wat meer kleur hou. Hoewel ik het zo eigenlijk ook wel leuk vind, met die donkergroene kleuraccenten n.n


    soul made of stardust and chaos.

    Klopt! Ik wil inderdaad nog een beetje kleur toevoegen (lichtgrijs of die groene kleur)
    Dank jullie wel! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Al een congrats voor de opmaak, dat zou ik nooooooit geflikt hebben en ik heb eigenlijk niet veel aan de inhoud, hehe. Maar het lijkt wel handig!


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    Al een congrats voor de opmaak, dat zou ik nooooooit geflikt hebben en ik heb eigenlijk niet veel aan de inhoud, hehe. Maar het lijkt wel handig!


    Dank je wel! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het ziet er mooi uit, ik vind het juist fijn dat je met wit, grijs en groen werkt. Dat zorgt voor rust in je lay-out.

    Ik heb wel een vraagje, hoe heb jij, over mij en contact zo boven in gekregen?


    Physics is awesome

    Het ziet er goed uit! Ik zal zo even goed kijken en wat lezen c; leuk!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Het is dat het onderwerp me niet zoveel aangaat, maar het ziet er goed en overzichtelijk uit!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Kelmeckis schreef:
    Het ziet er mooi uit, ik vind het juist fijn dat je met wit, grijs en groen werkt. Dat zorgt voor rust in je lay-out.

    Ik heb wel een vraagje, hoe heb jij, over mij en contact zo boven in gekregen?


    Ten eerste dank jullie wel!
    Eigenlijk weet ik het niet zo goed meer. Ik geloof via pagina's en menu's.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    lijkt echt super tof!! wat meer kleur mss?

    Ik hou me niet echt met beauty bezig, maar het ziet er erg leuk uit!


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk alleen miss wat meer kleur.
    (Zag ik toevallig staan)Hey mede Frieslander :D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 9:18 ]

    Standal schreef:
    Het is dat het onderwerp me niet zoveel aangaat, maar het ziet er goed en overzichtelijk uit!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuke blog. ^^
    Al gaat het onderwerp mij
    niet zoveel aan, toch een leuke blog.
    Het ziet er netjes en verzorgd uit!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 23:07 ]