• Sinds ik het eerste mailtje van NaNoWriMo al heb, vond ik het wel tijd om deze te openen. Misschien dat mensen zich nog goed willen voorbereiden en dan is dit een extra duwtje in de rug. ^^
    Succes in ieder geval aan alle gegadigden!


    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal | Aantal woorden
    Wolstenholme
    Wiarda
    Uso
    Square
    Madrugada
    Lily_Evans
    OakenshieId
    Invincibility
    Unrequited
    Easter
    Ewijn
    Hag
    AutumnStorm
    _Rapunzel_
    Pontmercy
    tirzaj
    tubbietoost
    Wasikowska
    Anaklysmos
    Romi
    Froyo
    Constante
    Wiarda
    xSunshineee
    Squares
    ElfCitadel
    Asmodom
    Elladan
    x-Melis-x
    Phortion
    Vipera
    Delahaye
    Veerlaa
    LovePan
    GwenxVeer
    Enjoltaire
    tirzaj
    Irmiej
    Fillion
    ?
    MayLynn
    Sushita
    Potter For President
    Eindwerkstuk
    You get what you give
    Tittelloos
    Briar Rose
    Snowflake
    Luotisade - Roep van de dood
    Project Evolution
    The Wolf and Her Hunter
    Kroon van bloed
    Russisch Terracotta
    The Paper Girl
    Experium
    Elementos, de vier verlossers
    Brothers and Sisters
    Het leven gaat door
    feelgoodverhaal
    Oh la la, Paris
    Little Dove - The Maze Runner
    Pferza
    Naamloos
    20K
    12.5K
    10K
    40K
    20K
    25K
    50K
    20K
    40K
    30K
    10K
    20K
    40K
    10K
    10K
    15K
    25K
    10K
    ?
    50K
    20K

    De Q-cabin!
    Op Camp NaNoWriMo heb je ook cabins, een klein groepje waar je met elkaar kunt babbelen over je projecten en woordenaantallen. Zeg even in het topic dat je erin wilt en ik voeg je toe!

    Update: de eerste Q-cabin is vol, maar tubbietoost is nog op zoek naar cabinmaatjes, zij wil graag een tweede Q-cabin opzetten. ^^

    Word Wars:

    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.



    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:58 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    I'm so sorry, maar de cabin zit nu vol D:
    Misschien dat je een cabin voor andere Q'ers kan aanmaken? Dan hebben we probs twee, maar dan hoeven we eventuele andere Q'ers niet teleurstellen. ^^


    Sjips.. had ik me toch meteen aan moeten melden toen ik het zag!
    Als er nog meer mensen behoefte hebben maak ik nog wel een cabin aan ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Sjips.. had ik me toch meteen aan moeten melden toen ik het zag!
    Als er nog meer mensen behoefte hebben maak ik nog wel een cabin aan ;)

    Ik wil wel, want ik was denk ik ook te laat (?), hoewel ik wel al op pagina 4 had aangemeld :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Ik wil wel, want ik was denk ik ook te laat (?), hoewel ik wel al op pagina 4 had aangemeld :')

    Nee, Irma is op het moment net de enige. Ik heb het namelijk op volgorde van aanmelding gedaan (wie het eerst vraagt, mag het eerste erin). Vond ik namelijk wel het eerlijkste. Maar ik er zijn nog een heleboel geïnteresseerden die mij willen doen, dus ik weet bijna zeker dat er nog wel een Q-cabin erbij kan. ^^
    Nogmaals, sorry Irma! D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Nee, Irma is op het moment net de enige. Ik heb het namelijk op volgorde van aanmelding gedaan (wie het eerst vraagt, mag het eerste erin). Vond ik namelijk wel het eerlijkste. Maar ik er zijn nog een heleboel geïnteresseerden die mij willen doen, dus ik weet bijna zeker dat er nog wel een Q-cabin erbij kan. ^^
    Nogmaals, sorry Irma! D:

    Haa ik zie het :'D Sorry, ik moet leren stoppen met mijn neus te kijken :p


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alright, de lijst is hier weer up to date. Van de volgende mensen kan ik geen profiel vinden:
    - Magari aka Phortion
    - Briseis aka Veerlaa
    - tubbietoost aka Irmiej
    - Wasikowska aka Fillion

    Zouden jullie een link willen plaatsen van jullie profiel? Want ik denk dat jullie dan niet zo makkelijk te vinden zijn...


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Nee, Irma is op het moment net de enige. Ik heb het namelijk op volgorde van aanmelding gedaan (wie het eerst vraagt, mag het eerste erin). Vond ik namelijk wel het eerlijkste. Maar ik er zijn nog een heleboel geïnteresseerden die mij willen doen, dus ik weet bijna zeker dat er nog wel een Q-cabin erbij kan. ^^
    Nogmaals, sorry Irma! D:


    Eigen schuld, dikke bult.. ;)
    En je hebt helemaal gelijk.. op volgorde is het eerlijkst! (zou t zelf ook niet leuk vinden om te merken dat je 'niet gekozen' bent)
    Maar mocht je nog gegadigde vinden,, dan maak ik er eentje aan!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    http://campnanowrimo.org/campers/irmiej


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb mijn doelstelling van 25k bijgesteld naar 15k... in April heb ik op school een behoorlijk drukke periode. En ik ben zo n persoon die gaat knokken om de doelstelling te halen, maar dat betekend dat ik niks voor school ga doen dus om mezelf te beschermen ... examenjaar wil ik wel graag halen xD


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Ow ik zag dat ik geen titel had door gegeven. Het word het verhaal: het leven gaat door!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Briseis > Hag.

    Ik ga er nog even over nadenken maar waarschijnlijk ga ik van verhaal veranderen. :')


    The truth is out there.

    Als ik dinsdag het nieuws krijg dat ik ben aangenomen doe ik niet mee(want dan begin ik in de meivakantie ), anders ga ik me inschrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Weeelll, ik heb inmiddels een Cabin, een Skype schrijfgroep en een aantal writing buddies. I'm all set. Ik heb trouwens ook mijn novel veranderd. (A small town called home > The Paper Girl)

    Also: My profile

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 11:31 ]


    The truth is out there.

    Hoever zijn jullie al met planningen en voorbereidingen? :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hoever zijn jullie al met planningen en voorbereidingen? :9~

    Ongeveer 10K in. :W Mentale voorbereidingen zijn wel zo goed als nietbestaand. Whoops.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Hoever zijn jullie al met planningen en voorbereidingen? :9~


    Nog niet begonnen.


    16 - 09 - '17