• Sinds ik het eerste mailtje van NaNoWriMo al heb, vond ik het wel tijd om deze te openen. Misschien dat mensen zich nog goed willen voorbereiden en dan is dit een extra duwtje in de rug. ^^
    Succes in ieder geval aan alle gegadigden!


    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal | Aantal woorden
    Wolstenholme
    Wiarda
    Uso
    Square
    Madrugada
    Lily_Evans
    OakenshieId
    Invincibility
    Unrequited
    Easter
    Ewijn
    Hag
    AutumnStorm
    _Rapunzel_
    Pontmercy
    tirzaj
    tubbietoost
    Wasikowska
    Anaklysmos
    Romi
    Froyo
    Constante
    Wiarda
    xSunshineee
    Squares
    ElfCitadel
    Asmodom
    Elladan
    x-Melis-x
    Phortion
    Vipera
    Delahaye
    Veerlaa
    LovePan
    GwenxVeer
    Enjoltaire
    tirzaj
    Irmiej
    Fillion
    ?
    MayLynn
    Sushita
    Potter For President
    Eindwerkstuk
    You get what you give
    Tittelloos
    Briar Rose
    Snowflake
    Luotisade - Roep van de dood
    Project Evolution
    The Wolf and Her Hunter
    Kroon van bloed
    Russisch Terracotta
    The Paper Girl
    Experium
    Elementos, de vier verlossers
    Brothers and Sisters
    Het leven gaat door
    feelgoodverhaal
    Oh la la, Paris
    Little Dove - The Maze Runner
    Pferza
    Naamloos
    20K
    12.5K
    10K
    40K
    20K
    25K
    50K
    20K
    40K
    30K
    10K
    20K
    40K
    10K
    10K
    15K
    25K
    10K
    ?
    50K
    20K

    De Q-cabin!
    Op Camp NaNoWriMo heb je ook cabins, een klein groepje waar je met elkaar kunt babbelen over je projecten en woordenaantallen. Zeg even in het topic dat je erin wilt en ik voeg je toe!

    Update: de eerste Q-cabin is vol, maar tubbietoost is nog op zoek naar cabinmaatjes, zij wil graag een tweede Q-cabin opzetten. ^^

    Word Wars:

    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.



    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:58 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    De prachtige eerste zin die ik sinds tijden aan Project Evolution heb geschreven (hoewel dat verhaal al 25K had) heb ik meteen mijn signature gemaakt ^^

    ‘Toch denk ik dat ze een kat is geworden,’ zei Randall koppig.

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 12:56 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Mijn eerste zin is:
    Rennen, dat was de enige gedachte die in mijn hoofd weerklonk.

    Maar ik ben er niet zo tevreden over :') Pferza is een verhaal dat ik voor de derde keer opnieuw probeer te schrijven, maar ik vond het begin van de tweede versie leuker, het kwam op hetzelfde neer, maar het was mooier verwoord. Denk dat ik na NaNo gewoon de tweede en de derde versie (waar ik nu mee begonnen ben) door elkaar ga mengen ofzo XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat een leuke zinnen heeft iedereen!


    Happy Birthday my Potter!

    "Verveeld zat hij in de hoek van de kamer."

    Dat was mijn eerste zin van Nano (': Echt heel bijzonder was het dus niet. Die van jullie klinken allemaal veel leuker ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zal vandaag ook eens officieel beginnen. Maar eerst nog wat dingetjes uitschrijven en een kleine planning maken, dan ben ik er zeker klaar voor.


    16 - 09 - '17

    Iemand die straks een word war met me wilt houden? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sorry mijn motivatie voor alles dat met schrijven en Q te maken heeft is even weg. Ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    Uso schreef:
    Ik zal vandaag ook eens officieel beginnen. Maar eerst nog wat dingetjes uitschrijven en een kleine planning maken, dan ben ik er zeker klaar voor.


    Dat was precies mijn planning xd Alleen had ik te lang niet geschreven, aan dit verhaal, dus ik dacht 'even door lezen dan zit ik er weer helemaal in.' Nou eh niet dus. Ik vind allemaal fouten en ik wil me zinnen net iets anders. Net begonnen met schrijven en ik zit op een zielige 51 woorden en mijn motivatie raakt op :$


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Spongekip schreef:
    Iemand die straks een word war met me wilt houden? ^^


    Ik zou heel graag willen, maar ik moet eigenlijk echt nog aan mijn paper werken. Ik kan wel daarmee met je wordwarren, als je wilt? Bijna 100% kans dat je wint, want ik schrijf dit niet heel snel hieraan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dumbledory schreef:
    Sorry mijn motivatie voor alles dat met schrijven en Q te maken heeft is even weg. Ugh.


    Aw. (no_chears) Is er iets gebeurd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Spongekip schreef:
    Iemand die straks een word war met me wilt houden? ^^


    Ik wil wel? Hoelaat?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Square schreef:
    (...)

    Aw. (no_chears) Is er iets gebeurd?


    Sort off plagiaat achtig iets. Ik heb het maar gemeld, maar het is al de derde keer dat er zoiets gebeurd dit jaar en ik word er een klein beetje gek van eigenlijk. Bovendien heb ik geen idee of er iets aan gedaan kan worden, want het is weer eens niet iets wat letterlijk vermeld staat in de regels.

    Ik ga mijzelf nu toch maar aan Q werkzaamheden zetten, want anders zijn anderen er ook weer de dupe van, maar ik vond het vrij teleurstellend.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Sort off plagiaat achtig iets. Ik heb het maar gemeld, maar het is al de derde keer dat er zoiets gebeurd dit jaar en ik word er een klein beetje gek van eigenlijk. Bovendien heb ik geen idee of er iets aan gedaan kan worden, want het is weer eens niet iets wat letterlijk vermeld staat in de regels.

    Ik ga mijzelf nu toch maar aan Q werkzaamheden zetten, want anders zijn anderen er ook weer de dupe van, maar ik vond het vrij teleurstellend.


    Oh, bah, dat klinkt inderdaad naar. Imitation is the sincerest form of flattery, zeggen ze, maar ik kan me voorstellen dat het nogal lastig is je gevleid te voelen als iemand jouw werk overneemt. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Spongekip schreef:
    Iemand die straks een word war met me wilt houden? ^^

    Ik wil wel, maar ik wil wel weten wanneer, want ik ga zo eten en dan kan ik niet echt word warren XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben nog een beetje aan het strugglen met het begin, maar de verhaallijn is goed op orde gekomen :3
    Mijn eerste zin is:
    "Met mijn armen vol boeken liep ik door de schoolbibliotheek."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis