Elethia Reavyn Orwell
Nick kan het goed met Elethia vinden. Vandaar dat ze ook beste vrienden zijn. Hij herkent een aantal eigenschappen van haar ook in zichzelf, vooral dat chaotische. Hij vertrouwt haar en kan ook lol met haar hebben. Ze hebben dezelfde talenten, waardoor ze elkaar veel helpen met projecten en Elethia is een van de weinigen die mag lezen wat Nicolas heeft geschreven.
Zara Alessa Crawford
Zara en Nick zijn goede vrienden. Nick vind haar doorzettingsvermogen (vooral qua sport) bewonderenswaardig en ziet ook graag tekeningen van haar. Ze is een van de weinigen aan wie hij af en toe wat laat lezen en ook soms nog wel bij kan zingen, mits er geen anderen bij zitten. Hij wordt vaak blij in haar aanwezigheid, want zij is meestal vrolijk.
Gabrielle Ariana Hale
Nicolas heeft niet zoveel met Gabrielle. Hij vind haar veel te netjes. Ze passen qua innerlijk niet echt bij elkaar dus ik denk dat deze twee elkaar niet zo mogen.
Nova-Lynn 'Nova' Deemswood
Nova is iemand waar Nicolas neutraal tegenover staat. Hij vind haar niet onaardig, maar is ook niet vrienden met elkaar. Misschien dat ze wel een praatje maken als ze elkaar tegenkomen.
Anemoia
Nog niet aangemaakt.
Maelyn Alexandria Parker
Nicolas vind Maelyn een toffe chick. Hij mag het avontuurlijke, impulsieve en speelse vooral aan haar. Daarom zijn ze ook vrienden. Hij vind ook dat ze zeer elegant kan zijn. Ergens kijkt hij een beetje tegen haar op, omdat ze succesvol lijkt en zelfverzekerd is.
Dumbledore
Nog niet aangemaakt.
James Finn Grady
Nick vind James wel een coole dude. Hij is een stuk ouder dan hij, waardoor hij ook best tegen hem op kan kijken. Hij begeleid hem wel eens op de gitaar, al vind hij het soms wel enigszins lastig om te zingen, want hij laat niet vaak dingen aan anderen horen, maar zo met z’n tweeën wil het nog wel. Ze houden beide van uitgaan, dus het komt wel voor dat ze samen uitgaan.
Joseph 'Elijah' O'donnel
Nicolas en Elijah zijn, sinds de dag dat ze elkaar hebben ontmoet, beste vrienden. Ze verschillen qua talenten wel erg, maar kunnen het goed met elkaar vinden en lol hebben en uitgaan. Hij kan zich in zijn aanwezigheid wel eens flink bezatten. Nicolas vertrouwt deze jongen het meest, maar tegelijkertijd kan hij zich ook wel ongemakkelijk bij hem voelen. Hij vind hem namelijk wel meer dan leuk, heeft een secret crush op hem, maar heeft geen idee hoe hij met deze gevoelens om moet gaan gezien hij nog nooit op een jongen gevallen is en dit ook nog z’n beste vriend is.
Samuel Rafinha Quirino
Nick mag Samuel zeker, dus ze gaan vaak met elkaar om. Ze gaan wel samen wat drinken, maar het komt nog wel eens voor dat Sam hem ergens naar binnen moet smokkelen. Qua talenten hebben ze niets gemeen, maar dat hoeft ook niet.
Aron Lancelot Sherwood
Weet ik nog niet. Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat Nick hem niet mag, maar het innerlijk moet nog verder worden uitgewerkt.
Tobin Florènce Renner
Nicolas vind Tobin een knap meisje. Verder kan ik er nog niets over zeggen.
Daniel Wallhouse
Ik denk niet dat Nick hem mag. Dat perfectionistische en zelfstandige is niet iets wat bij hem past. Dat hij erg veel doet en dingen opgeeft om het goed te maken op Myopia is ook niet iets waar Nick zich in kan vinden, hij zou dus ook niet echt met hem omgaan.
Adira Luna Arufe
Adira is zeker iemand waartoe Nicolas zich aangetrokken kan voelen. Al zal het meer lust dan liefde zijn. Hij zou wel nieuwsgierig zijn naar wie ze echt is, omdat ze een vrij gesloten persoonlijkheid heeft.
Laat maar weten of je het met bovenstaande eens bent of zelf nog een ander idee hebt.