Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
-
28 feb 2016 - 11:02Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.28 feb 2016 - 21:28
Dankjewel dat je me net 45 minuten genegeerd hebt. Heb me kapot zitten janken omdat ik dacht dat ik alles weer had verpest. Serieus.. Dankjewel.
nu heb je het voor elkaar hoor. Dat wordt de hele avond janken. Serieus, je word bedankt.[ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 21:31 ]
— Inner peace, it's hard to find. —
28 feb 2016 - 21:3328 feb 2016 - 21:3428 feb 2016 - 21:4028 feb 2016 - 21:40Stiefoma dood en we zagen het allemaal aankomen en toch voelt het allemaal heel, heel vreemd.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
28 feb 2016 - 21:42Ik hoop niet dat de mensen die me net een beetje mochten me nu haten. Al heeft waarschijnlijk niemand me ook maar een beetje gemogen hiervoor.
[ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 21:43 ]
28 feb 2016 - 21:43IK VOEL ME ONTZETTEND KUT WANT JA WAT KAN IK DOEN HET ENIGE WAT ME ERVAN HOUDT IS SCHRIJVEN MAAR IK KAN NIET DE HELE AVOND SCHRIJVEN EN IK WIL HUILEN EN KRIJSEN EN SCHREEUWEN EN MET DEUREN SMIJTEN WANT DIT IS ZO FUKKING ONEERLIJK
Het enige fijne is is dat jij nu geen pijn hebt. Misschien is dat wel beter. Gaan zonder pijn. Hoe kut het ook allemaal lijktIk heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem
28 feb 2016 - 21:45Wiarda schreef:
Stiefoma dood en we zagen het allemaal aankomen en toch voelt het allemaal heel, heel vreemd.
Gecondoleerd Jip.
//\\
Sorry voor mijn comeback, dat topic was te verleidelijk om te negeren. Groetjes aan SarahSarah = ongewoon sexy
28 feb 2016 - 21:48Liedjes schrijveeeeen
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
28 feb 2016 - 21:52Wiarda schreef:
Stiefoma dood en we zagen het allemaal aankomen en toch voelt het allemaal heel, heel vreemd.
Gecondoleerd![ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 21:52 ]
Such a useless spell.
28 feb 2016 - 21:54Wiarda schreef:
Aw, wat verschrikkelijk! Echt ongelofelijk veel sterkte met je verlies.What would Emma do?
28 feb 2016 - 21:55KapiteinKoek schreef:
(...)
Gecondoleerd Jip.
//\\
Sorry voor mijn comeback, dat topic was te verleidelijk om te negeren. Groetjes aan Sarah
Je bent een lief mens, thanks
Zelf heb ik haar maar een enkele keer ontmoet, dus ik ben allang blij voor haar dat het nu allemaal over is (tegen het einde aan was ze het helemaal zat), maar het is gewoon een beetje een vreemd idee dat het halve huis nu in rouw is en de andere helft van het huis helemaal niet en dat ik ook niet weet of het nou wel niet gepast is om naar de crematie te gaan van iemand die je amper tot niet kende en ??? allemaal even vreemd ditIk kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
28 feb 2016 - 21:59Melding : harde schijf problemen! Maak een back up.
Uhm ja damn kut help ... *zet als een super ninja de laptop uit* srs ik durf hem niet meer aan te zetten. Help : (LaAt ZiEn WiE jE bENt
28 feb 2016 - 22:00Wiarda schreef:
(...)
Je bent een lief mens, thanks
Zelf heb ik haar maar een enkele keer ontmoet, dus ik ben allang blij voor haar dat het nu allemaal over is (tegen het einde aan was ze het helemaal zat), maar het is gewoon een beetje een vreemd idee dat het halve huis nu in rouw is en de andere helft van het huis helemaal niet en dat ik ook niet weet of het nou wel niet gepast is om naar de crematie te gaan van iemand die je amper tot niet kende en ??? allemaal even vreemd dit
Bij twijfel zou ik het altijd doen, dan heb je daar achteraf geen vervelend gevoel over. Bovendien is het ook steun voor je familie, dat is altijd gepast tochSarah = ongewoon sexy
28 feb 2016 - 22:06