Hii ik schrijf een story, op het moment heet hij nog ' Isn't life so perfect after all?' Maar dit is engels en ik schrijf het in het nederlands en dat is een beetje verwarrend. Daarom zoek ik eigenlijk een andere titel....
Hier gaat het over:
Het is september, het nieuwe schooljaar is net begonnen. De 17-jarige Samantha (Sam) zit in 6 vwo. Ze heeft niet super veel vrienden en is niet heel populair maar ze vind het prima zo, ze heeft genoeg aan Lisa en Roos. Haar tweelingbroer Simon is het tegenovergestelde, hij zit in 5 havo en het leven is voor hem een groot feest. Simon en Samantha wonen samen met hun ouders en hun 20-jarige broer Ramon. Ramon zit op het HBO en maakt in zijn vrije tijd veel muziek. Ramon zou het liefst alleen maar muziek maken en droomt ervan door te breken als DJ. Vader Martin is Militair en is in juni terug gekomen van zijn tour, hij is nu voor een jaar thuis. Moeder Florence is een echte duizend poot, volgens haar kinderen is ze de beste moeder die er is. Florence heeft alles voor haar kinderen over. Het leven is goed, maar dan slaat het noodlot toe.
Ook zoek ik nog wat namen...
Ik zoek nog een meisjes naam voor het mogelijk toekomstige vriendinnetje van Simon
en ik zoek (jongens) namen die gay klinken, als dat mogelijk is ....
What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!