• Hii ik schrijf een story, op het moment heet hij nog ' Isn't life so perfect after all?' Maar dit is engels en ik schrijf het in het nederlands en dat is een beetje verwarrend. Daarom zoek ik eigenlijk een andere titel....

    Hier gaat het over:
    Het is september, het nieuwe schooljaar is net begonnen. De 17-jarige Samantha (Sam) zit in 6 vwo. Ze heeft niet super veel vrienden en is niet heel populair maar ze vind het prima zo, ze heeft genoeg aan Lisa en Roos. Haar tweelingbroer Simon is het tegenovergestelde, hij zit in 5 havo en het leven is voor hem een groot feest. Simon en Samantha wonen samen met hun ouders en hun 20-jarige broer Ramon. Ramon zit op het HBO en maakt in zijn vrije tijd veel muziek. Ramon zou het liefst alleen maar muziek maken en droomt ervan door te breken als DJ. Vader Martin is Militair en is in juni terug gekomen van zijn tour, hij is nu voor een jaar thuis. Moeder Florence is een echte duizend poot, volgens haar kinderen is ze de beste moeder die er is. Florence heeft alles voor haar kinderen over. Het leven is goed, maar dan slaat het noodlot toe.

    Ook zoek ik nog wat namen...
    Ik zoek nog een meisjes naam voor het mogelijk toekomstige vriendinnetje van Simon
    en ik zoek (jongens) namen die gay klinken, als dat mogelijk is ....


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Zoek je een korte of lange titel? (:


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Zoek je een korte of lange titel? (:


    Maakt niet uit, maar ik denk dat kort/middellang beter is... In ieder geval niet te lang


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Mag ik weten wat er nog verder gebeurd in het verhaal, of zijn er dingen die het verhaal typeren? Dat maakt het misschien makkelijker om een titel te verzinnen.
    En jongensnamen die gay klinken... Hmm, ik vind Erin een jongensnaam die een beetje gay klinkt, omdat het ook een meisjesnaam is XD Verder: Dominique, Ramon, Francis, Quinn, Miguel... Of zo? :')
    Met meisjesnamen ben ik niet zo goed, helaas XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik denk dat je de titel kan vernoemen naar de gebeurtenis die toeslaat.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Romi schreef:
    Mag ik weten wat er nog verder gebeurd in het verhaal, of zijn er dingen die het verhaal typeren? Dat maakt het misschien makkelijker om een titel te verzinnen.
    En jongensnamen die gay klinken... Hmm, ik vind Erin een jongensnaam die een beetje gay klinkt, omdat het ook een meisjesnaam is XD Verder: Dominique, Ramon, Francis, Quinn, Miguel... Of zo? :')
    Met meisjesnamen ben ik niet zo goed, helaas XD


    Haha mijn ene hoofdpersoon, die gay is, heet Ramon. Die heb ik blijkbaar goed gekozen :P Ik was nu nog opzoek naar een naam voor zijn vriendje/vrienden.
    Quinn vind ik wel een mooie naam en Erin ook wel. Super bedankt! :)

    Nou die moeder komt te overlijden en haar drie kinderen gaan elk hun eigen weg. Ze rouwen alle drie op hun eigen manier en leren zichzelf hier door kennen. Ramon, komt er achter dat hij gay is, hij was het altijd al, maar is nooit uit de kast gekomen. Samantha krijg een 'fout' vriendje en Simon gaat zich anders gedragen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 19:13 ]


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    tirzaj schreef:
    (...)

    Haha mijn ene hoofdpersoon, die gay is, heet Ramon. Die heb ik blijkbaar goed gekozen :P Ik was nu nog opzoek naar een naam voor zijn vriendje/vrienden.
    Quinn vind ik wel een mooie naam en Erin ook wel. Super bedankt! :)

    Nou die moeder komt te overlijden en haar drie kinderen gaan elk hun eigen weg. Ze rouwen alle drie op hun eigen manier en leren zichzelf hier door kennen. Ramon, komt er achter dat hij gay is, hij was het altijd al, maar is nooit uit de kast gekomen. Samantha krijg een 'fout' vriendje en Simon gaat zich anders gedragen.

    Oe, ik ben gewoon telepathisch dat ik die naam suggereerde :')
    Ik ben eigenlijk echt heel erg slecht in titels verzinnen, maar ik zal eens een poging doen:
    'Gescheiden wegen' is het eerste wat in me opkomt. En... Nog even denken... Man, waarom ben ik hier zo slecht in? Ik zal nog eens denken en het even zeggen als ik iets vind^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kort maar krachtig 'Veranderd' kan ook, maar ik weet niet of het iets is wat je zoekt... En als je wil dat het een beetje op je vorige titel lijkt: 'Het perfecte imperfecte leven'? (Of eventueel Mijn ipv Het XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Op Romi's idee gebaseerd, zou (Im)perfect Leven ook kunnen (':


    obsessive rage

    Ja! dat vind ik wel leuk! Super tnx! hier heb ik echt wat aan!

    En idd Romi lekker telepathisch haha!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!