Oh jongens, ik ben niet gauw starstruck, maar verdomme.. ik heb gewoon gebeld met Norman Reedus en het was glorious.
Ik won een fanevent bij FOX en mocht naar Madrid vliegen om daar Michael Cudlitz (Abraham), Josh McDermitt (Eugene) Ross Marquand (Aaron) en Greg Nicotero (de ultieme opperbaas producer/regisseur van wat afleveringen/head make-up artist) van The Walking Dead te ontmoeten. Ik mocht zo'n tien minuten met ze chillen en het was zooo amazing! Hieronder twee fotootjes:
Ik kan een heel verhaal over hen vertellen en hoe lief en oprecht vriendelijk en geïnteresseerd zij waren, maar dat was niet het doel van dit topic so I'll get to the point. Op een gegeven moment wilde ik gaan praten met regisseur Greg Nicotero. Ik studeer dit jaar af aan de filmopleiding en hij is een grote inspiratiebron voor me. Helaas was hij net even aan het telefoneren. Omdat de tijd bijna om was (ikhadgeenideedathetzosnelging), maakte ik een gebaartje of hij nog snel even een handtekening kon zetten at least. Dus hij zegt "Oke, pak jij de telefoon even over dan?"
Dus ik neem die telefoon nietsvermoedend over en vraag wie het is.. hoor ik aan de andere kant "Hey, it's Norman".
Norman motherfucking Reedus, aka mijn favoriete acteur, Daryl Dixon in TWD en de reden dat de standards voor mannen veel te hoog liggen. Dus ik ga met hem in gesprek, maar aangezien de tijd bijna om is, komen die Spaanse producenten van Fox naar me toe. Ze zijn een beetje boos omdat ik de tijd al aan het rekken was. :') Maar anyway, ik had dus net de tijd om met hem te praten over wat hij aan het doen was, waarom hij er niet was, dat hij naar Jimmy Kimmel moest zo, hoe het daar was bij de meeting - en om hem te zeggen dat ik houd van wat hij maakt.
Zegt hij: "And I love you, Claire."
En toen moest ik gaan en zweefde ik de room uit, haha. Alleen hij mag en kan zoiets cheesies tegen me zeggen en komt ermee weg. :') Dit is by far echt het mooiste wat ik ooit met een celebrity heb meegemaakt, juist omdat ik zoveel houd van zijn rollen en zijn films.
Wat is jouw mooiste/beste/grappigste/leukste moment met een celebrity/acteur/zanger(es) ?
ars moriendi