• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Giovanni Rafaele Vinci/Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci/Daniel Young




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 20:58 ]


    Faith is everything.

    Top. Met wie is hij dan gekoppeld? Mij maakt t weinig uit

    Ik post m als ik vanavond thuis ben

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 16:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Heel fijn dat je het hebt willen overnemen Stephanie!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 16:14 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MatthewMMurdock schreef:
    Top. Met wie is hij dan gekoppeld? Mij maakt t weinig uit

    Ik post m als ik vanavond thuis ben


    Ik wil Sunset wel weer met hem! Als jij dat ook wilt :P

    MatthewMMurdock schreef:
    Top. Met wie is hij dan gekoppeld? Mij maakt t weinig uit

    Ik post m als ik vanavond thuis ben


    Hij word dan gekoppeld aan het personage van Polovina of Pans_Daughter, het is afhankelijk van of Polovina en watahmaloehn weer een koppel willen vormen. Heb je een voorkeur voor koppel?


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    Heel fijn dat je het hebt willen overnemen Stephanie!


    Graag gedaan! Ik vond de RPG te leuk om te laten lopen! c:


    Faith is everything.

    Nog maar 1 Dame :o Dat ging snel...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Nog maar 1 Dame :o Dat ging snel...


    Ja, we zoeken nog één vrijgezelle dame. Er zijn veel van de vorige RPG die hieraan ook weer meedoen, wat alleen maar leuk is natuurlijk c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Ja, we zoeken nog één vrijgezelle dame. Er zijn veel van de vorige RPG die hieraan ook weer meedoen, wat alleen maar leuk is natuurlijk c:


    Mag ik die?


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    tirzaj schreef:
    (...)

    Mag ik die?


    Jep. Nu zijn we vol.


    Faith is everything.

    Wanneer zou de RPG ongeveer openen? Want nja, ik denk dat als nu al de personage er grotendeels zijn, dat niet lang hoeft te wachten?

    Wel awesome dat zoveel mensen dus toch nog wel enthousiast waren voor de RPG zelf!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 16:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Wanneer zou de RPG ongeveer openen? Want nja, ik denk dat als nu al de personage er grotendeels zijn, dat niet lang hoeft te wachten?

    Wel awesome dat zoveel mensen dus toch nog wel enthousiast waren voor de RPG zelf!


    Jazeker! Het RPG gaat zeker snel openen, ik verwacht zelf morgen, en misschien vrijdag als dit voor iedereen uitkomt?

    Het praattopic!


    Faith is everything.

    Mag ik nog een vrijgezelle vrouw? Ik zat ook al in het vorige topic.

    EDIT: Nevermind, zie dat het al vol is. Jammer wel.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 16:36 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Mag ik nog een vrijgezelle vrouw? Ik zat ook al in het vorige topic.

    EDIT: Nevermind, zie dat het al vol is. Jammer wel.


    Sorry! x:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Hij word dan gekoppeld aan het personage van Polovina of Pans_Daughter, het is afhankelijk van of Polovina en watahmaloehn weer een koppel willen vormen. Heb je een voorkeur voor koppel?


    Nope


    Bowties were never Cooler

    Naam: Vanessa Rosa Flemming



    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar: 23 Jaar. Vanessa is geboren op een warme zomer dag, 28 Juli 1992.

    Uiterlijk: Vanessa is niet lang, ze is 1,65, ze heeft een slank lichaam en gespierde armen. Ze heeft een dikke bos rode krullen, net als haar moeder. Haar moeder is overleden en daarom draagt ze een tattoo op haar arm, op het eerste oog lijkt het een normale tattoo maar er zit een verhaal achter, een verhaal die niemand weet, alleen zei. Haar blauw/groene ogen heeft ze van haar vader. Ze kijkt niet graag in de spiegel, want als ze haar eigen ogen ziet word ze aan hem herinnerd

    Innerlijk: Vanessa heeft veel mee gemaakt en is het vertrouwen in mannen voor een groot deel kwijt. Haar houding is is in de loop der jaren verandert een houding die zegt: 'ik heb schijt aan alles'. Vanessa is een 'vlap uit' ze zegt wat ze denkt, althans dat denk iedereen. Vanessa is niet bang om iets te zeggen of om haar mening te geven wanneer iets ver van haar af staat, als het te dicht bij is klapt ze dicht.
    Direct in haar spreken | praat veel | gesloten als het over haar zeg gaat | Sportief

    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee? Vanessa heeft geen relatie, zei doet mee omdat zij meerdere keren is bedrogen door jongens en het vertrouwen in hen bijna helemaal kwijt is. Ze heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ze voelt zich verantwoordelijk voor mensen om haar heen en dus nu voor de vrouwen in het programma. Ze wil de ware aard van de jongens helpen ontmaskeren. Zijn ze trouw, of niet...

    Extra. Vroeger was ze een stil verlegen meisje, na alles wat er gebeurt is ze sterker geworden letterlijk en figuurlijk. Een paar uur in de week is ze in de sportschool te vinden.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 16:54 ]


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!