Ik heb een Casio keyboard! Hij geeft prima geluid (totdat de batterijen op zijn )
ja, hij werkt dus op batterijen (6x AA batterijen, ik gebruik de extra power van de hema en die houden het aardig uit in m'n keyboard, heb ze in 4 jaar tijd maar 2x hoeven te wisselen), maar je kunt er ook een accu op aansluiten. Moet je alleen los bestellen, en ik heb niet overal stopcontacten in m'n kamer, dus ik heb het bij batterijen gehouden. Er zit een koptelefoonfunctie op, maar dat is niet zo'n standaard ingang voor de meeste oordopjes. Moet je ook dus los bestellen.
Ik heb de mijne gekregen nadat ik na een heel lastig brugklasjaar toch over was naar de tweede (op het randje), maar volgens mij hebben m'n ouders 'm bij de Top1Toys gekocht. Ik zal eens ff zoeken of ik 'm kan vinden, ik edit dit berichtje straks nog wel even met een link.
Ik heb dus deze, maar bij de Bart Smit is ie uitverkocht ;c. Dat 'ie bij een speelgoedzaak verkrijgbaar is, betekent trouwens niet dat ie slecht is haha. Ik vind 'm heel fijn (maar ja, ik ben ook geen andere gewend. En tuurlijk, je kunt nog uitgebreidere en professionelere kopen, ik ben ooit bij een open dag van een muziekschool geweest en daar hadden ze er een waar je pedalen aan kon koppelen en alles, maar die was tegelijk ook heel breed en heel zwaar tho.)
Coolblue verkoopt 'm ook, voor €99,00. Onder je budget dus (maar als je nog een accu/adapter/whatever en een koptelefoon die past moet bijbestellen, dan is het wel fijn dat het onder je budget zit tho.
[ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 18:28 ]
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly