Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Oh i fucking love deze borrels. Allemaal semi-sletterig dansen, elke keer dezelfde nummers aanvragen, halverwege weghollen om kaassoufles te halen met je girls en ja jij bent er en I fucking love you
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Oh, nee, geen enkel probleem. 3 onderzoekvoorstellen voor hetzelfde vak, gewoon omdat het kan. En diezelfde week een essay inleveren van 1000 woorden, naast al het normale werk. It's not like I need sleep anyway. Woohoo, I'm dying!
Echt waar ik ben blij voor je maar het is toch logisch dat ik momenteel niet weet hoe ik het moet uiten?
Jij krijgt het gene wat ik zo graag wil maar niet meer kan. Laat me gewoon even met rust over dat onderwerp.
Skadi schreef:
Waarom krijgen mensen dik 800 euro stufi terwijl beide ouders verdienen en ze thuis wonen en ik maar 600 met uitwonend en ouders zonder inkomen?
Sommige mensen snappen niet dat de variaties in de westerse muziek ook opraken, dus alles wordt al veel te snel als plagiaat gezien als het nog maar vier of vijf dezelfde noten heeft op een bepaald ritme. Jeez, dat stoort me zo hard.
Geen verwarming, geen warm water, geen elektriciteit en geen licht. Als dat straks nog is, is het redelijk logisch als ik mijn toetsen morgen slecht doe. Ik kan echt niet leren als ik het koud heb.