• † I N T R O

    Het is tijd voor een experiment. Veertien mensen hebben zich vrijwillig aangemeld om bestudeerd te worden op hun meest prominente eigenschap, één van de zeven zonden. Ze zitten in een groot research lab buiten Los Angeles, maar hebben geen contact met elkaar. Als ze op dag twee wakker worden, merken ze dat het gebouw verlaten is. Letterlijk iedereen is weg, het ziet ernaar uit dat ze in haast vertrokken zijn. De kandidaten ontmoeten elkaar en proberen erachter te komen wat er aan de hand is en waarom niemand hen ingelicht heeft. Als ze de televisie aandoen en het noodsignaal zien, is het wel duidelijk. The United States of America is under attack. 's Nachts zijn er chemische wapens op Amerika gevallen, zelfs dicht in de buurt Los Angeles. Het noodsignaal maant mensen tot kalmte en zegt ze vooral binnen te blijven. De kandidaten hebben nog geen idee wat dit betekent, maar ze moeten een keuze maken. Blijven ze hier, of wagen ze een kans in de onbekende buitenwereld?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    MT. Ik ben bijna klaar met mijn rol — het laatste doe ik morgen en dan post ik 'm meteen! c:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 22:34 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 22:34 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    MT. Ik ben bijna klaar met mijn rol — het laatste doe ik morgen en dan post ik 'm meteen! c:


    Ik ben echt benieuwd!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    MT :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Mattel schreef:
    (...)

    Ik ben echt benieuwd!

    Anders ik wel!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn rol komt vandaag/morgen


    all because i liked a girl

    MT.


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Malfoys: Haha, ik dacht al wel dat je Teya Salat zou kiezen. Ik wou ook al zeggen dat zij een van mijn favorieten is daar en waarschijnlijk het beste past bij je beschrijving, maar ik wilde je mening niet beïnvloeden. Leuk dat je haar kiest c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    @ Malfoys: Haha, ik dacht al wel dat je Teya Salat zou kiezen. Ik wou ook al zeggen dat zij een van mijn favorieten is daar en waarschijnlijk het beste past bij je beschrijving, maar ik wilde je mening niet beïnvloeden. Leuk dat je haar kiest c:


    Ja, ik vind haar ook het beste bij het karakter passen. And she's pretty ofcourse. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ze is inderdaad erg pretty! Haar karakter is ook tof geworden.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Ze is inderdaad erg pretty! Haar karakter is ook tof geworden.


    Dankje. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Ja, ik vind haar ook het beste bij het karakter passen. And she's pretty ofcourse. ^^

    She is very pretty. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT, mijn personage komt deze week :)


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Mijn chocola heet ook Nippon, lol.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Mijn chocola heet ook Nippon, lol.

    Jouw chocola? :'D Nippon staat voor Japan, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.