• Nox!

    Ik heb haar dinsdag gehaald bij een rattery en ik ben zo verliefd op haar. Omdat de kooi nog niet groot genoeg is (zaterdag komt de nieuwe) is ze momenteel nog alleen, maar ik heb al een maatje voor haar die haar over een paar weekjes zal komen vergezellen.



    Ze is echt super nieuwsgierig en actief, wat ik heel erg leuk vind. Ze heeft net nog een poging gedaan om uit haar kooi te ontsnappen (met een fucking sprongetje).

    In ieder geval, ik zal de komende dagen meer foto's hier neerzetten van de lieve Nox! Oh en niet onbelangrijk, ze heeft maar een oog. Hier is ze mee geboren waardoor het lijkt alsof ze altijd knipoogt en ik vind het verdomd schattig.

    Heb jij een tamme rat of overwogen om een tamme rat te kopen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wat een schatje! Hallo lieve Nox, veel plezier met je nieuwe baasje *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik houd van ratten, serieus. De rat van mijn zus, Jazzie, is echt de liefste ooit. En ze liep altijd zo schattig over het bed haha. Ik zat er zelfs een hele tijd serieus over na te denken om er zelf ook te nemen, maar na Jazzie heb ik me bedacht. Ik kan niet tegen het weggaan van diertjes.
    Ze was een albino, maar die van jou is ook mooi en het is echt een mooie naam! c: Mag ik vragen waarom je die gekozen hebt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nawh, dit is gewoon té cute!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat lief! Goed dat jullie een maatje nemen ^^


    What would Emma do?

    Ah allemaal leuke reacties haha!

    Nox komt uiteraard van Harry Potter haha en - als mijn vriend het accepteerd - gaat de andere Lumos heten. (;

    Ik las ergens dat, om ze aan je te laten hechten, je een stukje stof van jezelf in de kooi moet leggen. Ik had niet direct iets dus ik heb er een sok in gedaan, waar ze nu in slaapt. Man, ze is echt zo schattig <'3

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 22:41 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Cibis schreef:
    Nawh, dit is gewoon té cute!


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh wauw! Vind ik echt fantastisch, een schatje :D
    Ooit er al aan gedacht om ze te trainen (ik heb copy beest gezien, de eerste aflevering ging over ratten)
    Ik zou er echt zelf ook willen nemen, spijtig genoeg mogen er geen huisdieren op kot


    If nature calls, you answer

    Canis_Lupus schreef:
    Oh wauw! Vind ik echt fantastisch, een schatje :D
    Ooit er al aan gedacht om ze te trainen (ik heb copy beest gezien, de eerste aflevering ging over ratten)
    Ik zou er echt zelf ook willen nemen, spijtig genoeg mogen er geen huisdieren op kot


    Ja, lijkt me heel erg leuk om te doen, maar ik weet niet goed hoe helaas. (Ik zal vast iets op internet kunnen vinden bedenk ik me net haha) En momenteel is ze nog aan het wennen, maar dat gaat echt een stuk sneller dan ik had verwacht!

    Wij mogen eigenlijk ook geen huisdieren, maar mijn huisbaas is er toch nooit en ik heb geen contact met mijn huisgenoten gezien we niks hoeven te delen, dus als ze haar ooit opmerken zeg ik dat ik alleen even op moest passen. :3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Haha, ik heb een schildpad op kot en mijn kotbazen vinden haar echt geweldig. Ze hebben er zelf ook een. Misschien helpt het ook dat die mensen mij heel graag hebben. :'D

    Maar het is echt een schatje! Ik ben benieuwd naar het vriendje dat je binnenkort gaat hebben. ^^


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Haha, ik heb een schildpad op kot en mijn kotbazen vinden haar echt geweldig. Ze hebben er zelf ook een. Misschien helpt het ook dat die mensen mij heel graag hebben. :'D

    Maar het is echt een schatje! Ik ben benieuwd naar het vriendje dat je binnenkort gaat hebben. ^^


    Oh echt? Super leuk zeg! Ik vind de aanwezigheid van zo'n diertje gewoon al zo geweldig, voelde me eerst altijd wat alleen.

    Ik zal een foto hier neerzetten zodra ik haar heb!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ja, dat heb ik inderdaad ook. Ik ben benieuwd naar je foto's.


    What would Emma do?

    Wow, dat is echt een heel schattig beestje en echt een prachtige naam!

    Ik wil eigenlijk al heel lang een tamme rat, maar mijn mama is bang voor ratten, dus er zal er helaas nooit één in huis komen :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aww, wat een schatje! ^^

    Ik heb zelf nooit ratten gehad, want ik heb al meer dan tien jaar cavia's en dat was altijd wel voldoende werk wat kooien verschonen betreft, maar ik vind het wel heel leuke beesten. Nox is een prachtige naam. De andere wordt dan toch hopelijk wel een Lumos? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Supercute!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio



    Hier zie je goed dat ze maar een oogje heeft <'3


    When time and life shook hands and said goodbye.