• Nox!

    Ik heb haar dinsdag gehaald bij een rattery en ik ben zo verliefd op haar. Omdat de kooi nog niet groot genoeg is (zaterdag komt de nieuwe) is ze momenteel nog alleen, maar ik heb al een maatje voor haar die haar over een paar weekjes zal komen vergezellen.



    Ze is echt super nieuwsgierig en actief, wat ik heel erg leuk vind. Ze heeft net nog een poging gedaan om uit haar kooi te ontsnappen (met een fucking sprongetje).

    In ieder geval, ik zal de komende dagen meer foto's hier neerzetten van de lieve Nox! Oh en niet onbelangrijk, ze heeft maar een oog. Hier is ze mee geboren waardoor het lijkt alsof ze altijd knipoogt en ik vind het verdomd schattig.

    Heb jij een tamme rat of overwogen om een tamme rat te kopen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aaahw! Ze ziet er super schattig uit! Ik ben niet al te gek op die staart, maar ik ga niet ontkennen dat ze er super schattig uit zien.
    Ja, ook op de dissectietafel. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nahw wat een lieverd! Hoi, Nox! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awww super lief!


    Treat people with kindness

    Patholoog schreef:
    Aaahw! Ze ziet er super schattig uit! Ik ben niet al te gek op die staart, maar ik ga niet ontkennen dat ze er super schattig uit zien.
    Ja, ook op de dissectietafel. :Y)


    Ik moet zeggen dat ik ook niet dol was op de staart, maar het voelt niet zoals ik had verwacht dat het zou voelen (het voelt, althans in mijn ogen, een beetje als huid) en dat is was een meevaller haha.

    Jikes

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 22:12 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb ook eens een ratje gehad, het zijn echt geweldige beestjes. c: Nox lijkt er wel een beetje op eigenlijk. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    AAahh wat een schattig beestje ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jaaa ze is schattig he n.n Mijn vriend haatte ratten, tot hij Nox zag en nu eist hij haar op haha.

    @Cherona; Misschien een reïncarnatie? (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wat een schatje!
    Ikzelf twijfel al een tijdje om een ratje te halen - ik heb zelfs al een rattery gevonden via FB die ik heel trouw volg en haast wegzwijmel bij de jonge rittens die voorbij komen - maar met twee katten en een hond in huis is vriendlief niet om te krijgen, helaas. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sempre schreef:
    Jaaa ze is schattig he n.n Mijn vriend haatte ratten, tot hij Nox zag en nu eist hij haar op haha.

    @Cherona; Misschien een reïncarnatie? (;

    Haha, wie weet. ;D Mijn vriend is er echt als de dood voor, maar daar heeft hij wel een logische reden voor. Zelf zie ik niet meer voor me dat ik er eentje zal krijgen, helaas. :c Ach, dan geniet ik voor nu gewoon van mijn Ratjetoe (jup, een rebelse 15 jarige is creatief met namen) reïncarnatie in Nox. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wat een coole naam!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    Wat een coole naam!!


    26 - 02 - '16

    Ik wil al jaren ratten, maar ik zal het met hamsters en gerbils moeten doen tot ik alleen woon (': Al zijn dat ook wel schatjes ^^
    Ze is echt superlief!!


    Mhm?

    Leuk zeg!


    Pretty is just a pretty word.

    Wat een cutie. Ik vind Nox echt een geweldige naam ^^

    Het broertje van mijn beste vriendin heeft ook een ratje gehad genaamd Boris. Dat was ook zo'n leuk beestje!


    Happy Birthday my Potter!

    Wij hebben op onze school heel erg veel ratten! Ik wil.je echt aanraden een kapotte spijkerbroek in de kooi te hangen, of een stuk van, dat vinden ze helemaal geweldig blijkbaar!
    Hoe kom.je aan die naam?

    Mijn HP-zintuig roept nu Lumos Nox xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.