• Je kan het misschien niet heel goed zien, maar ik ben mijn puistjes spuug en spuug zat. ik weet niet meer wat ik eraan moet doen. heb dure producten geprobeerd, natuurlijke, mijn eetgewoonte veranderd (miss niet goed genoeg?)

    ten eerste heeft er iemand tips wat ik moet doen?
    en wat ik juist WEL en NIET moet eten en drinken?
    of producten die ik wel of niet moet gebruiken?

    het verschrikkelijk is ook bij mijn oog, of om mijn oog zit er niks, en dan onder ist rood... echt heel lelijk..

    ik kan er niet meer tegen, en t ziekenhuis kan ook niks voor mij doen -.-



    :'( Waarom heb ik niet zo'n mooie egale huid?

    nja iemand tips?????? vooral qua eten en waar ik t kan halen?

    en iedereen zegt: het valt wel mee... ja niet dus eh !! ik geloof er geen zak meer van..

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 21:13 ]


    I just come to read

    Standal schreef:
    (...)

    Foundation kan het soms erger maken dan het is/was.


    kheb ook een lange tijd geen foundation op gehad maar ziet er niet uit en t helpt ook niet... kan ik net zo goed wel gebruiken dan bedekt het nog een ini mini beetje....


    I just come to read

    MattBradWalst schreef:
    (...)

    wat voor fruit? en welke winkel?


    Appels, peer, kiwi, sinaasappel, mandarijn, etc. Gewoon in de supermarkt (of groenteboer)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    MattBradWalst schreef:
    (...)

    ben ik al en werkt niet, haha miss dak t van de stres heb maar daar moet je ook ma van af zien te kunnen komen....


    Er zijn heel erg veel pillen die allemaal verschillend werken en het kan heel goed zijn dat als je van pil wisselt dat het dan verminderd. Puisten kunnen hormoon-geïnduceerd zijn en de pil is een pure hormoonbom. Dus je hebt kans dat als je aan de dokter een andere pil vraagt, dat je puisten dan verminderen.
    Ik vind het vreemd dat je dokter dit zelf niet gezegd heeft. Wist hij/zij dat je aan de pil bent?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt van al die plekjes...

    Ik heb af en toe een antibioticakuur voorgeschreven gekregen, dat hielp mij erg goed en ook heel snel.
    Maar wat ik zie op de foto denk ik niet dat de HA dat snel zal voorschrijven bij jou. (Al heb ik geen recht van spreke want ik ben geen arts oid) Maar je kan het altijd navragen.

    En als verder niets lijkt te helpen... (omdat je schrijft dat je al zoveel hebt geprobeerd) Denk ik dat er niets anders opzit dan misschien wat extra make-up/foundation te gebruiken. Er zijn volgens mij wel goede die ook je huid verzorgen. (wel duur...)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Patholoog schreef:
    (...)

    Er zijn heel erg veel pillen die allemaal verschillend werken en het kan heel goed zijn dat als je van pil wisselt dat het dan verminderd. Puisten kunnen hormoon-geïnduceerd zijn en de pil is een pure hormoonbom. Dus je hebt kans dat als je aan de dokter een andere pil vraagt, dat je puisten dan verminderen.
    Ik vind het vreemd dat je dokter dit zelf niet gezegd heeft. Wist hij/zij dat je aan de pil bent?


    jep ma ik slik zat pillen ivm prive redene, miss dat dat t wel is.... geen idee


    I just come to read

    Hooverphonic schreef:
    Ik kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt van al die plekjes...

    Ik heb af en toe een antibioticakuur voorgeschreven gekregen, dat hielp mij erg goed en ook heel snel.
    Maar wat ik zie op de foto denk ik niet dat de HA dat snel zal voorschrijven bij jou. (Al heb ik geen recht van spreke want ik ben geen arts oid) Maar je kan het altijd navragen.

    En als verder niets lijkt te helpen... (omdat je schrijft dat je al zoveel hebt geprobeerd) Denk ik dat er niets anders opzit dan misschien wat extra make-up/foundation te gebruiken. Er zijn volgens mij wel goede die ook je huid verzorgen. (wel duur...)


    Ik denk niet dat hij hier antibiotica voor zou voorschrijven; resistentie is een groeiend probleem en ze zijn steeds voorzichtiger met het uitschrijven van ab.

    Mijn vriend gebruikt trouwens een facewash van de etos die wel werkt volgens hem; als je het gebruikt zoals het flesje zegt.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Patholoog schreef:
    (...)

    Er zijn heel erg veel pillen die allemaal verschillend werken en het kan heel goed zijn dat als je van pil wisselt dat het dan verminderd. Puisten kunnen hormoon-geïnduceerd zijn en de pil is een pure hormoonbom. Dus je hebt kans dat als je aan de dokter een andere pil vraagt, dat je puisten dan verminderen.
    Ik vind het vreemd dat je dokter dit zelf niet gezegd heeft. Wist hij/zij dat je aan de pil bent?


    Maar stel haar puisten worden juist veroorzaakt door die hormonen, dan kan het zijn dat de pil dat juist verergert en het daar door komt?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 21:37 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Maar stel haar puisten worden juist veroorzaakt door die hormonen, dan kan het zijn dat de pil dat juist verergert en het daar door komt?


    Dat is afhankelijk van het hormoon. Er zijn heel veel verschillende soorten van eenzelfde hormoon met dezelfde uitwerking hier en een andere uitwerking daar. Of in andere verhoudingen. De ene pil kan juist puisten veroorzaken, terwijl de andere ze tegen gaat en niet veroorzaakt en ze natuurlijk komen (in mindere mate dan).


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt