• Ik had al eens een topic geopent hier op quizlet, er is aardig op gereageerd, maar dat was gewoon voor tipjes enz.. De titel zegt het vast al? Ik zoek leuke bi-meisjes, ze moeten me niet voor de gek houden en tegen een grapje kunnen.. Ook sireus zijn.. Geen fake!! Ben jij zo meisje, neem dan contact op via een priveberichtje, of zet het hier neer, wat je zelf fijn vind.. Ik wil geen gezeur over m'n topic hebben, het is mijn leven en ik zoek iemand, oke?! Ik hoor van jullie xx <3


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    on-topic!


    i need you like a heart needs a beat.

    Oké mensjes we moeten dus on-topic blijven, dus dan doen wat dat maar. Maar nu serieus. Ik denk er net zoals DELETEx3 over. Dit is niet echt de plaats op zoiets te vragen, lijkt mij.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nouja, wees even eerlijk. Als je dit ergens als op hyves zegt ofzo, tja, dan kun je wel erg botte reacties en misschien zelfs bedreigingen krijgen. Ik weet wel een website voor je trouwens! http://www.jongenout.nl/ geloof ik.


    Life is hard and then we die

    @PUKKELxDING: je moet gewoon geen contacten zoeken op internet om eventueel een relatie mee te beginnen n_n dat is gevaarlijk. Zoek wat rond in je vriendenkring ofzo, maar niet op internet, dat is gewoon niet betrouwbaar ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    @hatethispart; volledig mee akkoord. Iemand zoeken om een relatie mee te beginnen op internet is gevaarlijk en onverantwoordlijk. Je weet niet eens of die persoon bestaat --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @hatethispart: Dat is waar. Maarja
    @GustavxJoe: Ik zou die link echt is proberen ^^ die is echt handig


    Life is hard and then we die

    wie heeft gezegd dat het hier om een relatie gaat.
    De openaarster van dit topic vroeg om iemand om mee te PRATEN niet om te batsen fzo.


    i need you like a heart needs a beat.

    @Sam: Inderdaad haha XD


    Life is hard and then we die

    wie heeft gezegd dat het hier om een relatie gaat.
    De openaarster van dit topic vroeg om iemand om mee te PRATEN niet om te batsen fzo.


    ik vind batsen echt een geweldig woordje :D


    I see sunset in your eyes

    Gelieve on-topic te blijven, en als je hier niets anders dan commentaar op te geven hebt, gelieve dan weg te gaan.
    Ze heeft het toch niet om relaties? Dat maakte jullie ervan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat is iedereen hier toch weer vriendelijk ><

    On-topic; Volgens mij zoek je beter zelf iemand dan te wachten tot iemand met jou contact opneemt ^^

    wie heeft gezegd dat het hier om een relatie gaat.
    De openaarster van dit topic vroeg om iemand om mee te PRATEN niet om te batsen fzo.

    Ik zei dan ook 'om eventueel een relatie mee te beginnen.'
    Maar het is en blijft onverantwoord om mensen via internet op te zoeken n_n Je weet nooit wie ze echt zijn..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    @ Sam, gelijk heb je, maar moeten dat daarom bi-meisjes zijn? Je kan toch met gelijk wel meisje praten over gevoelens enzo?
    En I love batsen x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat is iedereen hier toch weer vriendelijk ><

    On-topic; Volgens mij zoek je beter zelf iemand dan te wachten tot iemand met jou contact opneemt ^^


    de laatste tijd is niemand vriendelijk,
    maar ik wel hoor ! (A)


    I see sunset in your eyes

    @ Lisa, ja jij hebt ook wel gelijk, maar, ze vroeg alleen om iemand om mee te praten, en niet om een relatie, en daar ging het bij mij om!

    *batsen is een géweldig woord, t klinkt zo positief^^*


    i need you like a heart needs a beat.