"Stiekem een echte wolf in hart en nieren."
Complimentjes
Paardenvriend
je bent een lieve meid,
Bij jouw kan ik altijd mijn verhaal kwijt.
Ik wil dat je weet,
Dat ik je sowieso nooit vergeet!
X Lente
Scintellare
Lieve lieve lieve Kiki,
Ik ben zo blij dat ik jou hier ooit heb ontmoet. Door jou is Lucy nu ook zo'n goede vriendin van ons.
Al die glimlachen die ik heb gekregen, en sowieso nog zal krijgen door jou.
Je bent echt een fantastisch mens! En voor geen geld zou ik jou kwijt willen.
Dus geniet van je plekje in de zon!
Groetjess, Sofie
LordOfTheFries
Hey, ik wilde even zeggen dat je een toffe vriendin bent en ik een hele leuke tijd met jou beleef op quizlet! (:
Lucens
Lieve _Shinx,
De laatste tijd heb je het druk op school en kom je weinig online. Vele pogingen om te bewijzen hoeveel we om je geven van mij en Sofie hebben plaats gevonden. Tevergeefs natuurlijk, want we konden niet zorgen dat je het minder druk had op school. Ondanks die pogingen om je op te vrolijken verdien je nog meer, vandaar dat ik je opgegeven heb. Je bent super lief en helpt iedereen. Zonder jou was ik waarschijnlijk al lang van Quizlet afgegaan. Je bent altijd vrolijk, zelfs in de verdrietigste tijden en dat waardeer ik zeer. Maar natuurlijk mag je altijd verdrietig zijn! Ik zou zeggen geniet van je dag!
Groetjes Lucens
|
Creatie(s) in de kijker
Echte Warrior Cats fans zullen blij zijn, want wisten jullie dat _Shinx een fan is die er een story over schrijft?
Warrior Cats~Grijsvacht
Grijskit-Grijspoot-Grijsvacht
Greykit-Greypaw-Greyfur
Een moedige kat
Die leeft in de WindClan
Een krijger
Een bijzondere kat
Dat is Grijsvacht
In deze story staat zijn verhaal
Het verhaal van Grijsvacht
|
Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!
Every villain is a hero in his own mind.