Wiarda schreef:
(...)
Lang verhaal kort, deze dag was een beetje naar en toen werd ik weer herinnerd aan die geslachtspoppetjes en dat ik het kut vind dat ik over zo'n goeie aanpassing nog zo'n knoop in mijn maag heb en idk, soms heb ik wel eens van die momenten waarop ik me afvraag of het niet beter zou zijn als ik in één keer met alles zou kappen en gewoon op zou rotten en hier nooit meer terug zou komen. Ik weet dat ik dat nooit zou doen, in ieder geval niet zo abrupt, maar op dit soort momenten moet ik mezelf er wel steeds aan herinneren dat ik er soms behoorlijk ongelukkig van word om me teveel te investeren in deze site. :x
Alleen moet je jezelf niet straffen voor wat een groot deel van de mensen denkt (waarschijnlijk). Het gaat moderators of andere mensen geen donder aan rondom de identiteit. Ze moeten simpelweg de mogelijkheid bieden en als mensen er gebruik van maken, prima.
Even een beetje bot gezegd he, als ik vanaf nu als een vrouw door het leven zou willen gaan, dan ga ik dat niet tegen een groep mensen met forumrechten verantwoorden. Net als naam, leeftijd en woonplaats. Moderators doen goed werk, maar die info gaat ze geen hol aan.
Dat is geen rol voor moderators. Enige wat ze kunnen doen is handelen als er klachten komen adhv gedrag.
Dus idd goede aanpassing, maar ga er niet op toezien. Dat maakt het alsnog niet toegankelijk. En daar heb jij helemaal gelijk in Jip.
Gewoon gezellig hier blijven xoxo
Sarah = ongewoon sexy