R E L A T I E S Garland Young
Jason 'Elijah' Greene He's my little bro, when he fucks up I'm here to pick it all up.
Garland had eens de nog wat onervaren Jason onder zijn vleugels genomen en hem wat kneepjes van het vak geleerd. Je zou zeker wel kunnen zeggen dat hij zich als een oudere broer over de jongen heeft ontfermt.
Gereserveerd man Atlas Quote
Komt nog.
Ashton Richard Day I'm not loyal because he's my friend, I'm loyal because I trust.
Garland en Ashton kunnen gezien hun leeftijd wel in dezelfde klas gezeten hebben? Ik zie ze elkaar wel aanvullen dus ik zou zeggen beste vrienden? Misschien dat Garland een soort van adviseur / rechterhand is. Sowieso zal Garland Ashton met zijn leven vertrouwen.
Grayson Declan Gabriel Merlin He can't have apples, so I gave him apples. I'm a good friend.
Garland en Grayson zie ik wel goede vrienden zijn eigenlijk. Ik zie trouwens Garland echt Angel leren om voor de grap appels richting Grayson te brengen, enkel om hem wat te plagen, al is het allemaal vriendschappelijk uiteraard.
Nikolaj Alexei Novikov He lies, is cruel as fuck and has too much pride but I value him.
Garland en Nikolaj hebben helemaal niets gemeen. Waarschijnlijk zou Garland geen groot fan zijn van Nikolaj maar zou het respect zijn dat wint en zou hem daarom wel respectvol kunnen behandelen. Bovendien zitten ze in dezelfde gang, dus zijn mening is wel belangrijk voor Garland.
Bethany Felicia Hale I get it, I really do but they're not all like me. I tolerate a lot of shit.
Garland kan in het begin vast wel door haar opstandigheid heen gekeken hebben, ik zie hem er zelfs wel begrip voor tonen. Het is enkel aan Beth hoe zij gereageerd had wanneer hij haar eens wilde kalmeren hoe hun relatie inmiddels is?
Gereserveerd vrouw Surrexit Quote
Komt nog.
Amberle "Amber" Sandler You could call me all you want, but I saved her life kinda.
Garland en Amberle zie ik wel een goede vriendschap opgebouwd hebben in de afgelopen twee jaar. Misschien dat ze eens ergens opgesloten heeft gezeten en Garland degene was die haar aantrof? Ik zie deze twee elkaar wel proberen op te vrolijken wanneer het nodig is misschien door middel van wat onschuldig geflirt.
Feline Nova Elpis She's gorgeous, knows what she wants and is smart, what's not to like?
Garland en Feline hebben het motorrijden gemeen, ik zie wel voor me dat hij dat ergens in het begin doorkreeg en haar (lekker roekeloos) eens meenam voor een rit? Of dat hij nou juist meegekregen had dat haar verjaardag was en nou juist een soort van feest had gegeven?
Gereserveerde vrouw Anemoia Quote
Komt nog.
Lauren Sophia Chamberlain She needed a push, I gave it, I fucked up. Get over it.
Waarschijnlijk is dit wel humoristisch, maar ik zie Garland er wel voor gezorgd kunnen hebben dat die knop omgedraaid werd bij Lauren. Niet op een agressieve manier, maar misschien zag hij dat ze over zich heen liet lopen en heeft hij het gemeld. Dat ze verder een hekel aan hem heeft is prima though.
Het zijn maar ideeën, dus ik hoor het wel.
[ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 11:40 ]
I'm your little ray of pitch black.