• Zie ik hét perfecte hoesje voor mijn telefoon; Ga ik 'm niet kopen, omdat ik voor andere dingen aan het sparen ben. Daaaaaaamn, ik baal nu echt wel hoor. D: Zelfs al is het maar bijna vier euro en dus zowat geen geld, mijn ouders staan het me niet bepaald toe om momenteel online spul te gaan kopen. Helaas, helaas pindakaas. Maar goed, als ik blijf sparen is dat wel wat handiger voor mijn portomonnee. Dan maar even wat langer zonder hoesje om mijn telefoon doen. xd

    Waar balen jullie van? Of waarom zijn jullie nu juist aan het juichen? :3



    Het ging overigens om dit hoesje. De Marauders Map. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sempre schreef:
    (...)

    Woeps helemaal over het hoofd gezien. Awesome! En ook chill dat aliexpress dus gewoon betrouwbaar is, ik durfde er eerst nooit op te bestellen.


    Haha no problem. ^^

    En naja, het blijft gokken met de AliExpress. Want wie weet komt het toch níét aan eh. Maar met mijn pijlen voor boogschieten en dit hoesje had ik geluk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Sorry voor de bump, MAAR MIJN HOESJE IS BINNENGEKOMEN! _O_



    0.0 :9~:9~:9~ so perfecttt


    Happy Birthday my Potter!

    Wow dat hoesje is wel nice haha ^^
    Ik baal omdat ik gister moest voetballen, en in de laatste paar minuten maakt een teamgenllt een enorme blunder en raakt de bal verkeerd. Natuurlijk maar de tegenstander daar gebruik van en maakt de stand 1-1. Kortom we hebben gwn punten laten liggen. Het beste is ook echt dat die ene teamgenoot iedereen afzeikt dus is het eigenlijk gwn Karma, maar pakt t slecht uit voor de rest van het team. Tot zo ver mijn frustraties xD


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh