• Zie ik hét perfecte hoesje voor mijn telefoon; Ga ik 'm niet kopen, omdat ik voor andere dingen aan het sparen ben. Daaaaaaamn, ik baal nu echt wel hoor. D: Zelfs al is het maar bijna vier euro en dus zowat geen geld, mijn ouders staan het me niet bepaald toe om momenteel online spul te gaan kopen. Helaas, helaas pindakaas. Maar goed, als ik blijf sparen is dat wel wat handiger voor mijn portomonnee. Dan maar even wat langer zonder hoesje om mijn telefoon doen. xd

    Waar balen jullie van? Of waarom zijn jullie nu juist aan het juichen? :3



    Het ging overigens om dit hoesje. De Marauders Map. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat hoesje is echt heel leuk! Ik snap dat je baalt!

    Ik baal momenteel omdat mijn broek nog steeds niet droog is thanks regen en ik nog mijn recensie voor Nederlands af moet maken :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oeh Marauders map <3

    Ik ben atm in een neutrale stemming. Gewoon bezig met studie en andere dingetjes. Baal wel een beetje dat de cijfers van het vorige blok er nog steeds niet zijn, terwijl de tien werkdagen al voorbij zijn, maar het overheerst mijn stemming niet echt.


    Happy Birthday my Potter!

    Inagua schreef:
    Dat hoesje is echt heel leuk! Ik snap dat je baalt!

    Ik baal momenteel omdat mijn broek nog steeds niet droog is thanks regen en ik nog mijn recensie voor Nederlands af moet maken :c


    Ben je in de situatie om een andere broek aan te trekken? Would be nice I think, haha. Hopelijk droogt je broek snel op! En succes met je Nederlands recentie, dat je dr maar snel over doen mag! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lily_Evans schreef:
    Oeh Marauders map <3

    Ik ben atm in een neutrale stemming. Gewoon bezig met studie en andere dingetjes. Baal wel een beetje dat de cijfers van het vorige blok er nog steeds niet zijn, terwijl de tien werkdagen al voorbij zijn, maar het overheerst mijn stemming niet echt.


    Echt, snap waarom ik baal alsjeblieft. :'D
    Maar treinkaartje voor naar jou toe! En nieuwe poncho!

    Ooh das wel jammer idd. Denk je wel dat je goede cijfers hebt? Hopelijk heb je ze snel binnen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Echt, snap waarom ik baal alsjeblieft. :'D
    Maar treinkaartje voor naar jou toe! En nieuwe poncho!

    Ooh das wel jammer idd. Denk je wel dat je goede cijfers hebt? Hopelijk heb je ze snel binnen!


    Nou ik heb kei veel tijd en moeite gestoken in het verslag dus dat moet haast wel voldoende zijn en voor het tentamen hoefde ik echt maar een 2,5 of zo te halen, maar ik wil toch wel graag weten of ik daadwerkelijk mijn vakken gehaald heb :/

    En ik snap heel goed dat je baalt. Hp spullen zijn <3 vooral als ze met de marauders te maken hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    Als je het hoesje wel had gekocht, was ik zo jaloers geweest! Maar je hebt hem niet gekocht dus juich ik
    Nee nee :') Ik juich omdat ik morgen met een goede vriend een lotr/hobbit marathon ga doen!


    I wanna be a wizard!

    Ik snap dat je baalt ja. Al heb je kans, wanneer je spaart, dat je een nog beter HP gerelateerd hoesje vindt? (;

    Zelf heb ik ook nogal een baaldag gehad, tot nu toe. Eerst voel ik me niet fit op stage, dan moet ik door de regen een pokken eind lopen naar de Mediamarkt waar ik te horen krijgt dat het nog wel drie weken kan duren voordat mijn koptelefoon gemaakt is, dus heb ik maar oordopjes gehaald totdat ik m'n koptelefoon terug heb. Daarna moest ik wéér door de regen terug naar de bushalte. Daar ben ik helemaal natgeregend, opnieuw, om vervolgens in een propvolle bus te staan waar de laatste plek ingepikt werd door een asociale idioot in een carnavalskostuum die voordrong. UGGH


    26 - 02 - '16

    Ik juich omdat mijn gebit eend goed is volgens de tandarts!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik baal omdat ik ontzettend veel inspiratie heb om te schrijven maar ik nog huiswerk moet maken(wat wel mijn eigen schuld is, ik stel het de hele tijd uit, ik heb gewoon geen zin meer in het oefenen van de eind toets -_'- het is gewoon zo nutteloos.)


    i wanna die with you once or twice.

    Ik baal om verschillende dingen vandaag, maar het meest van mijn cijfer voor Duits :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben aan het juichen omdat ik in de stad net heel goed geslaagd ben, en ik hoogstwaarschijnlijk een baantje heb. (:


    The truth is out there.

    Founder schreef:
    Als je het hoesje wel had gekocht, was ik zo jaloers geweest! Maar je hebt hem niet gekocht dus juich ik
    Nee nee :') Ik juich omdat ik morgen met een goede vriend een lotr/hobbit marathon ga doen!


    Dude! :'D HAHAHA flauwerd x)

    Die marathon sounds fun though, enjoy it! Hoewel dat vast wel moet lukken. c:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 16:48 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hawke schreef:
    Ik ben aan het juichen omdat ik in de stad net heel goed geslaagd ben, en ik hoogstwaarschijnlijk een baantje heb. (:


    Whaah wat gaaf! Wat voor baantje en waar? :3


    26 - 02 - '16

    Cool design heeft dat hoesje.

    Ik baal dat mijn Frans suckt. Zou mijn stage wat makkelijker maken als ik het wat beter kon. Ik ga wat vrije tijd moeten opofferen om het te verbeteren. :W


    Ik wil een tuin vol egels

    HAHA een van die hoesjes heeft "lorem ipsum dolor sit amet" erop staan. Ik lach op dit moment iedereen uit die dat heeft gekocht en dacht een of andere inspirerende quote te hebben staan op hun hoesje :'D

    Dat hoesje van de Marauders is wel cool btw :Y)

    Ik baal omdat ik Duits leer, ik juich omdat wiskunde wel oké ging :p


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.