• Hi peepz :3

    Na dik een jaar wit/lichtblond vond ik het tijd worden voor een nieuwe haarkleur. Nu heb ik al redelijk wat kleurtjes gehad. Zwart, rood, lila, dipdye in alle kleuren die je maar kan verzinnen, maar nu wilde ik weer iets leuks.
    Dus ik heb gister spontaan mijn haar turquoise geverfd. Ik was op het idee gekomen nadat mijn pruiken waren binnen gekomen die ik had besteld voor mijn afstudeer project. een roze en een turquoise. En ik vond de turqouise zo leuk dat ik besloten had het maar echt in mijn haar te smeren zodat ik niet elke dag met een pruik op hoef te lopen. Moedertje lief natuurlijk alles behalve blij, maar ik zelf vind het echt geweldig! Ik merkte daarstraks toen ik naar de winkel was, wel dat mensen nogal de neiging hebben om te kijken. En ik wist van tevoren natuurlijk wel dat dit zou gebeuren, maar het is toch wel irritant.
    Gelukkig zit ik op een school waar apartere mensen te zien zijn, dus daar zal het gelukkig wel meevallen.

    En hier natuurlijk even een foto



    Jullie wel eens gekke haarkleuren geprobeerd?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh ik vind het echt gaaf. Staat je echt goed!


    I'm your little ray of pitch black.

    Gaaf! Ik vind het je heel stoer staan!


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Gaaf! Ik denk dat mensen met zulke haarkleuren altijd wel aangestaard zullen worden. Ik kijk er ook naar, maar dat is puur omdat ik het heel gaaf vind.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Asuka schreef:
    Oh ik vind het echt gaaf. Staat je echt goed!


    +heb zelf al wit, blond, en bruin gehad. Nu al jaren weer rood. (:


    The truth is out there.

    Ohh het staat je echt geweldig zeg. Man, ik wil mijn haar al heel lang verven maar ik durf het niet haha, ik vind highlights in mijn haar al heftig haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind dat het je echt mega leuk staat^^ Het is ook een mooie kleur!
    Ik staar mensen met felle haarkleuren ook meestal aan, maar dat ik meestal met de gedacht van: omg, die kleur is zo cool.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Asuka schreef:
    Oh ik vind het echt gaaf. Staat je echt goed!

    + Ik wil het echt paars D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaaaaaaaah, supergaaf! Alleen, verkleurt dat niet megasnel? Een vriendin van me had haar haar ook die kleur, maar dat was er binnen 2 wasbeurten al uit... Terwijl het er minstens 4 maanden in zou moeten blijven zitten


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Asuka schreef:
    Oh ik vind het echt gaaf. Staat je echt goed!


    26 - 02 - '16

    Holy shit, dat staat je echt goed :3 Ik wil ook heel graag mijn haar verven, maar ik heb er de ballen niet voor :')

    Ik had enkel blauwe highlights but shit dit staat jou ZO goed.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Damn! Ik verf het zelf platinum blond! Maar even: het staat je zo vreselijk goed!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het staat je echt goed!! Echt super mooi (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 18:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Super vet ^^

    Ik heb mijn haar een keer groen, blauw, bloedrood, paars, en roze-ig gehad.

    aaaaah gaaf!
    mijn haar is turquoise, groen, roze, lichtblauw, donkerblauw en paars geweest. en daarnaast nog een boel 'normale' kleuren, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted