Ik heb het ooit eens bij m'n ex gehad, en niet omdat we destijds al behoorlijk lang samen waren, maar omdat de relatie al akelig dicht op een einde zat. :')
Verder eigenlijk niet.
'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'
Antiheld schreef:
Uit 'onderzoek' blijkt dat veel mensen aan iemand anders denken dan hun partner tijdens de daad. Iemand die daar iets over kwijt wil/kan?
Want ik moet bekennen dat ik dat wel eens had, wel bij korte scharrels in my defence
Ik denk aan heel veel dingen tijdens de "daad", maar dat is gewoon omdat mijn gedachten altijd van de hak op de tak springen. Dus hier en daar schiet er ook wel eens een persoon door. Ik denk alleen nooit dat ik bezig ben met iemand anders als ik met mijn eigen vriend in bed lig
If a writer falls in love with you, you can never die
Ik denk aan heel veel dingen tijdens de "daad", maar dat is gewoon omdat mijn gedachten altijd van de hak op de tak springen. Dus hier en daar schiet er ook wel eens een persoon door. Ik denk alleen nooit dat ik bezig ben met iemand anders als ik met mijn eigen vriend in bed lig
Ja oke, maar dit gaat dus echt over volledig aan iemand anders denken terwijl je bezig bent, dus dat zou dan niet het geval zijn