Wiarda schreef:
(...)
Ik wil echt nog een keer dat spel spelen, want niemand in mijn omgeving doet dat ooit, maar ik geloof dat er gewoon best een hoop vreemde dingen heb gedaan waar ik me niet echt meer bewust van ben? Zo kwam ik er vandaag pas weer achter dat ik een paar jaar geleden voor een uur halfnaakt op een verjaardag van een vriend heb rondgehangen (alleen bij onze vriendengroep en geen ouders, maar toch, geen shirt of beha of wat dan ook) en ik realiseer me echt nu pas dat dat een beetje vreemd is.
Haha. Dat is inderdaad wel een beetje vreemd. De vraag is - was het onder invloed van drank of niet?
Onlangs heb ik het nog gespeeld met mijn vriendinnen. Dat zijn de gewoonlijke vragen...
Na de examens heb ik het ook met 4 jongens gespeeld, die ik niet al te goed ken. Ik heb veel bijgeleerd. Eén van hen is al eens betrapt door zijn oma tijdens het aftrekken. Een ander heeft al seks gehad op school, terwijl hij een pendelaar is. (Okay, ik was de enige die nog geen seks op school gehad heeft, maar goed, onze studentenkamers zijn in het schoolgebouw) Zo'n dingen...
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please