• Lieve Alies,
    Eenentwintig jaar ben je vandaag geworden. Dit topic komt wat laat, maar de dag is nog niet om! (:
    Allereerst van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Hier een paar berichtjes van mensen die jou het allerbeste toewensen.

    Ik denk dat deze maand ook het moment is dat we elkaar zeven jaar geleden via Hyves ontmoet hebben. Jij bent voor mij het bewijs van tot wat een internetvriendschap uit kan groeien.
    Ik vind je echt een topwijf, altijd goudeerlijk, lekker nuchter en gesprekken met jou zijn altijd leuk. Ik heb respect voor de manier waarop jij in het leven staat, ondanks je slechtziendheid en miljoenen allergieën. Je laat niets jou in de weg staan om te bereiken wat je wilt en daar zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen.

    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. We moeten nog wat plannen om onze verjaardagen echt te vieren, al is dat vooral een smoes om weer eens wat leuks te gaan doen. Van de hele club zie ik jou het meest, maar nog steeds voelt het als veel te weinig. Samen met jou naar Londen en de Harry Potter studio’s gaan was een van de mooiste herinneringen die ik heb, maar ook onze concerten en Castlefest/Elfia-bezoeken zal ik nooit vergeten. Ik hoop dat er daar nog heel veel van mogen komen. Schrijven doen we helaas een stuk minder dan pakweg vijf jaar geleden. Hoewel we ons al vaak hebben voorgenomen om daar wat aan te veranderen, is het er nog niet echt van gekomen. Toch blijf ik de stille hoop houden dat we al onze plannen in de MSV’s nog eens kunnen uitvoeren. (:

    Liefs,
    Natas


    Lieve Alicia,

    Altijd vol liefde en kameraadschap, positiviteit en gekkigheid, detail gericht, beetje heel erg gek en lief ^^.
    Ik ken je nu al een paar jaar en dat dankzij de Harry Potter Hyves waar we onze liefde voor schrijven deelden. Onze eerste verhalen samen, de eerste ontmoeting in Amsterdam, jouw verjaardag met de meest goddelijke guacamole!!
    En altijd geniet ik van de super cute foto's en filmpjes van Jace (: wat echt intens schattig is.

    Botsingen tussen personages en overleggen wie met wie een relatie krijgt. Boos worden op Jeffrey omdat ie weer aan het jeffrey'en was. Ruzie maken over "ja maar mijn stukje was eerder". Debatteren over wat de volgende stap was die het verhaal zou ingaan. Samen dingen bekokstoven over wie wie mag vermoorden of wie iemand mag tot leven wekken. Creativiteit mis je niet.

    In de jaren dat ik je ken vind ik het echt leuk, de toneelstukken waarin je schittert en je passie laat doorschijnen!

    Alicia er zijn niet veel mensen als jij (:

    Lieve Alicia, van harte gefeliciteerd (:

    Liefs Maartje


    Lieve Alicia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele leuke dag toe en hoop dat we elkaar snel weer zien. Ik moet echt nog een keer je huisje komen bewonderen en het is ook al lang geleden dat we naar de bios zijn geweest met z’n allen! Genoeg te plannen dus. Anyways, fijne dag vandaag en tot snel!
    X Rosanne


    Lieve Alicia,

    Vandaag is het alweer je verjaardag! Het wordt dan ook hoog tijd dat ik je weer eens zie om je in het echt te feliciteren. Want na al die gesprekken heen en weer (als ik weer eens wanhopig om advies vroeg, of we weer dingen over MSV's bespraken, of we gewoon met elkaar praatten over niks) is het echt nodig dat ik je binnenkort weer zie om ook zó bij te praten.
    Ik wil je toch graag even laten weten dat ik heel blij ben dat ik altijd mijn ei bij je kwijt kan en je altijd naar me luistert, ook al maak ik je (waarschijnlijk) af en toe knettergek met mijn drama. Ik hoop dan ook dat we nog vele jaren vriendinnen blijven en ik je nog lekker vaak ga zien. Dat moet vast lukken, nu ik mijn rijbewijs heb en gratis weekend-ov én ik me over een paar weken weer topfit voel! Dan komt dat housewarming-achtige dagje nog zeker wel (:

    Heel veel liefs en nog een fijne verjaardag,
    Marjanne.


    Lieve Alies,

    van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag. Je bent nog altijd de superintelligente, aardige en leuke meid die ik zo lang geleden leerde kennen. De paar keer dat wij elkaar gezien hebben waren fantastisch, met name de keer dat we maar niet in slaap vielen en vrijwel niets anders konden dan heel hard lachen. Ik bewonder je altijd om je duidelijke meningen, je creativiteit en je leuke karakter. Ik hoop dat dit jaar nog beter wordt dan alle voorgaande jaren samen, dat ik je huis in Amsterdam eindelijk eens zal zien en dat we elkaar vaker zullen spreken.
    Heel veel kusjes,

    Margot


    Gefeliciteerd Alicia!
    Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt (gehad). Ik wens je nog vele gelukkige, gezonde, droom uitkomende jaren toe. Met veel inspiratie voor verhalen ;)
    Ik weet nog dat we elkaar op de HP-Hyves hebben leren kennen en sindsdien elkaar veel hebben gezien en gesproken.


    Zo zijn er foto’s van Castlefest (:


    En daar vonden we ook zowaar ons favoriete(?) spel! Staat het op je verlanglijst?^^



    En we hadden ook onze gezellige meetings^^

    Nog heel veel schrijvende jaren gewenst!
    Xx.
    Marieke

    En dan nu... natuurlijk taart voor iedereen!








    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!!! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd!


    Sarah = ongewoon sexy

    Gefeliciteerd!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!(: Hopelijk heb je een leuke dag gehad en momenteel een suikerkick van alle taart.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd Alicia!!

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heel fijne dag had. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jaaa nogmaals gefeliciteerd! (flower)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 23:56 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Gefeliciteerd! Beetje laat, sorry!


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    Gefeliciteerd! Beetje laat, sorry!


    26 - 02 - '16

    Alsnog gefeliciteerd! En wat een leuk topic (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aaaah dankjulliewel! (H)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ALIES!!!!
    Beter laat dan nooit maar van harte gefeliciteerd!!!!
    Ik had er gisteren een op je gedronken maar volgens mij waren dat er meer dan 1 hahaahaa!
    Als ik het over Babymetal heb dan begrijp je wat ik bedoel.
    Helaas kan ik niet elke keer bij elke meeting zijn maar als de kans er is dan pak ik em met beide handen aan. Helemaal makkelijk als je langs Jeff gaat want die woont om de hoek :P
    En ik moet nog steeds met jou dat ene honingbiertje drinken want daar ben ik erg benieuwd naar!
    En het is helemaal te gek om te weten dat Ernesto jouw oom is haha.
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
    xx D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 16:29 ]


    Swift as the Wind, Silent as a forest, Fierce as Fire, Immovable as a Mountain~Takeda Shingen, Fuurinkazan

    Wauw, wat een prachttopic! Als je je nu nog niet jarig voelt.. :'D
    Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt! (Zolang hij nog duurt :'D )

    De mini-hartaanval toen ik de eerste foto zag, bleek totaal overbodig. Maar toch grappig dat het meisje dat daar staat van een afstandje enorm op mij lijkt :'D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 16:33 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.