• Via facebook heb ik een site gevonden waar ze allemaal fan spullen verkopen van onder andere Harry Potter. Het ik-wil-hebben gehalte is erg groot nu bij mij. Naast sieraden zoals een tijdverdrijf ketting, kun je ook toverstokken van de verschillende personages.

    Alleen valt het mij wel op dat er soms taalfoutjes worden gemaakt op de site.

    CustomJewels

    Wat vind jij van de site?

    72.7% (8 stemmen)
     
    Leuk

    0.0% (0 stemmen)
     
    Niks aan

    18.2% (2 stemmen)
     
    Interessant

    9.1% (1 stem)
     
    Anders


    Physics is awesome

    Ik kijk ook iets vaker naar die site dan eigenlijk normaal is, maar ik heb nog niks gekocht omdat ik me er op het laatste moment er toch vanaf praat haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb er denk ik ooit eens een ketting gekocht^^


    The soul needs autumn.

    Sempre schreef:
    Ik kijk ook iets vaker naar die site dan eigenlijk normaal is, maar ik heb nog niks gekocht omdat ik me er op het laatste moment er toch vanaf praat haha


    Goed dat je zo sterk bent. Misschien een idee voor je verjaardag?


    Physics is awesome

    cherish schreef:
    Ik heb er denk ik ooit eens een ketting gekocht^^


    Dan hoop ik dat je er plezier van hebt gehad.


    Physics is awesome

    Het is wel een leuke site en als ik té veel geld had had ik nu allang veel gehad(met name al die toverstaffen (': En die kaart en die ketting met die zandloper ben de naam kwijt. En natuurlijk ook die ene ketting en die....) maar wat moet je er nu mee? Kijk ook naar die prijzen >< Maar er rondsnuffelen is super leuk


    i wanna die with you once or twice.

    Oh, wat gaaf. :3

    Al is het wel weer erg typisch dat je van alles kunt vinden voor Gryffindor en Slytherin, maar vrijwel niets voor de andere twee huizen. Voor Ravenclaw zijn er af en toe nog wel wat dingen, maar Hufflepuffs hebben het echt zwaar. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kijk er best wel vaak op, maar ik neig zelf meer uit naar http://www.filmjewels.nl/ om een of andere vage reden.. :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Goed dat je zo sterk bent. Misschien een idee voor je verjaardag?


    Ja, ik heb wel een enorme wishlist gemaakt haha, maar misschien dat ik die maar als hint naar vrienden stuur als ik bijna jarig ben ja hahahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Die site ga ik eens bekijken.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Lucens schreef:
    Het is wel een leuke site en als ik té veel geld had had ik nu allang veel gehad(met name al die toverstaffen (': En die kaart en die ketting met die zandloper ben de naam kwijt. En natuurlijk ook die ene ketting en die....) maar wat moet je er nu mee? Kijk ook naar die prijzen >< Maar er rondsnuffelen is super leuk


    Zover is mijn brein nog niet, het is nog bezig met wat ik allemaal zal kunnen kopen voor zo min mogelijk geld.


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Oh, wat gaaf. :3

    Al is het wel weer erg typisch dat je van alles kunt vinden voor Gryffindor en Slytherin, maar vrijwel niets voor de andere twee huizen. Voor Ravenclaw zijn er af en toe nog wel wat dingen, maar Hufflepuffs hebben het echt zwaar. :'D


    Ja, dat vind ook jammer. Ik had graag een Hufflepuff ring gezien, die van Ravenclaw is echt mooi en ik denk dat die van Hufflepuff ook mooi zal zijn.


    Physics is awesome

    Trikova schreef:
    Ik kijk er best wel vaak op, maar ik neig zelf meer uit naar http://www.filmjewels.nl/ om een of andere vage reden.. :$


    Het lijkt erop dat FilmJewels wel minder heeft dan CustomJewels, wat HP betreft.


    Physics is awesome

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, ik heb wel een enorme wishlist gemaakt haha, maar misschien dat ik die maar als hint naar vrienden stuur als ik bijna jarig ben ja hahahaha


    Goed idee, er zal vast wel iets bij zitten wat zij leuk vinden om aan jou te geven.


    Physics is awesome

    Debbaut schreef:
    Die site ga ik eens bekijken.:Y)


    Hopelijk zie je veel leuke dingen!


    Physics is awesome

    Ik heb voordat die site echt online ging via de eigenaar iets gekocht, en twee weken later was die webshop er


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one