• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:16 ]

    Antiheld schreef:
    (...)


    Betreft amateurisme: Check de score van de opleiding. Daar is gewoon zo'n landelijk iets voor (kiesjestudie.nl bijvoorbeeld, daar zie je bijv. dat die studie die je noemde bij het Saxion hoger scoort dan bijvoorbeeld HvA). Het scoort zelden hoger dan een 7 trouwens hoor, mede omdat veel studenten volgens mij alleen stemmen als ze iets te klagen hebben (ik stemde eigenlijk bijna nooit :x).


    En betreft de basis: Het helpt dat je op het goede pad zit, maar 1 van mijn collega's heeft archeologie gestudeerd, wilde door gaan voor PhD, maar kreeg daar geen werk in. Toen is hij in de IT gaan werken, en heeft toen een switch gemaakt richting projectmanagement. Nu leidt hij grote projecten bij een bekende bank.
    Je kunt je echt nog een groot deel vormen op de arbeidsmarkt :)

    Oh dat is wel handig ja, thanks! Hahaha dat van klagen herken ik wel, op zich is het ook wel logisch dat je sneller een reactie achter laat als iets je totaal niet aan staat.

    Wauw dat is wel een heel verschil inderdaad. Ik denk dat ik gewoon bang ben dat ik eindig bij een werkplek waar ik niet kan doen wat ik wil. Maar als ik dat zo hoor zijn er dan nog genoeg mogelijkheden.

    Hehe ik moet gewoon niet zo stressen.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Hehe ik moet gewoon niet zo stressen.


    Exactly, doe waar je zelf een goed gevoel bij hebt, en niet waar anderen een goed/matig/slecht gevoel bij hebben.


    Sarah = ongewoon sexy