• Hello Q'ers!

    Een tijdje geleden heb ik een topic aangemaakt over welke toets ik zou herkansen. Voor economie had ik een 5,1 terwijl ik echt m'n best had gedaan, voor maatschappijleer was mijn cijfer nog niet bekend (dit bleek zondagavond een 5,2 te zijn)

    Gisteren was de herkansing, ik was ziek, leefde op inuprofen (hielp echt goed, maar toen ik de toets had, was ie uitgewerkt waardoor ik een constant overgeef gevoel moest onderdrukken, ik had het heel koud, had buikpijn en hoofdpijn). Ik was de hele dag al wel gewoon naar school geweest, want niet gaan zou betekenen dat ik m'n herkansing kwijt zou raken.

    Ik begon aan die ellendige, 80-minuten durende toets. Ik dacht constant: "Niet overgeven niet overgeven dan heb je een 1". Het is gelukt om de toets bijna helemaal af te maken (heb 1 of 2 vragen overgeslagen) en ik zag net mijn cijfer in Magister.

    Ik. Heb. Een. Fricking. 8,4.

    HOE DAN?

    :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw, zo goed!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dat is een knappe prestatie! Waarschijnlijk door die stress van het niet overgeven zo goed gepresteerd zonder het te beseffen.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hahaha, ik ken dit gevoel zo hard. Ik heb de rekentoets op precies dezelfde manier gemaakt, had alsnog een zeven. (en mensen die zich gewoon kiplekker voelden, haalden onvoldoendes, vind ik vrij knap.)
    Gefeliciteerd in ieder geval! Ik zou zeggen, ga vaker doodziek naar zo'n toets, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Debbaut schreef:
    Dat is een knappe prestatie! Waarschijnlijk door die stress van het niet overgeven zo goed gepresteerd zonder het te beseffen.:Y)


    26 - 02 - '16

    De magie van je niet druk maken om je toets maar niet kotsen inderdaad.^^ (": Zie je wel dat je het kan?(;


    You were born original, don't die as a copy.

    Wauw, dat is sowieso een prachtig cijfer, maar als je de toets onder zulke omstandigheden hebt gemaakt, mag je er extra trots op zijn. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @allemaal Dankjulliewel voor de leuke reacties!

    M'n moeder zei ook: je moet vaker ziek zijn bij toetsen.

    Ik had doordat ik me niet lekker voelde ook niet veel meer aan de voorbereiding gedaan, ik had m'n samenvatting van de toetsweek opnieuw uitgeprint en nog eens doorgelezen en wat youtubefilmpjes over comparatieve voordelen gekeken (wat maar 1 van de weet ik veel hoeveel opdrachten was) en dat was eigenlijk m'n voorbereiding.

    Ik heb altijd nèt voldoende gestaan voor economie, nooit hoger dan een 6 in ieder geval, en nu sta ik gewoon een 7,0 voor de overgang en voorlopig een 8,4 voor het SE.

    Ik geloof het gewoon niet. Whut. Dit is echt het 8e wereldwonder ofzo


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kijk dat is een goed punt om je examens straks mee te beginnen. Je mag super trots op jezelf zijn!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."



    Even een printscreentje van m'n SE-cijfers (de meest rechtse groene balk met cijfers, de witte balk is het percentage dat het cijfer meetelt voor SE, de meest linkse groene balk zijn de overgangcijfers)
    Ik zit echt zo van "hoe dan". Ik geloof het echt nog steeds niet haha. Ik ben opeens een economisch wonder ofzo geworden :"D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly