• ... hebben we eindelijk akkoord van de bank gekregen voor een hypotheek! Al sinds de zomervakantie zijn mijn ouders, mijn man en ik bezig om een woning te kopen in Wervershoof. Wat vrijwel niemand kent, maar het is een dorp in West-Friesland pal aan het IJsselmeer.

    Na een hele hoop gedoe met de hypotheekadviseur hadden we het eigenlijk al opgegeven, totdat we in contact kwamen met een andere adviseur en die kreeg het wonder boven wonder wel voor elkaar.

    Het is een hele grote woning waar we een twee onder één kap van gaan maken. Ik ga dus naast mijn ouders wonen. Ik kan me voorstellen dat velen dat absoluut niet zouden willen, maar mijn ouders zijn echt chill en ik heb eigenlijk mijn hele leven al naast familie gewoond - die ik ook gerust een maand helemaal niet zag. Ik zie er alleen maar voordelen in. c;

    Anyway, in juli krijgen we de sleutel en dan wordt onderstaand optrekje van ons. Ik woon nu in een tochtig gat met zeer gehorige bovenburen en een huurbaas die werkelijk niets doet, dus ik kan niet wachten totdat we in ons eigen huis aan de slag mogen. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat fijn, gefeliciteerd! Gelegen in een heel mooie omgeving, wauw.


    Ik wil een tuin vol egels