• Hallo iedereen! Zoals sommigen in het "lucht-je-hart"-topic hebben kunnen lezen, moest ik vandaag op gesprek voor een nieuwe stageplek. De hele dag heb ik me groot gehouden en geprobeerd me niet te druk te maken. Het werd pas eng toen ik voor de plek stond waar het gesprek was. Ik heb volgens mij wel honderd keer met mijn mobiel gecheckt of mijn haar wel goed genoeg zat en of mijn make-up wel "on point" was. Het gesprek liep eerst wat stroef, ik vond het eng en op een gegeven moment kwam ik los. We hebben lang gepraat over vaardigheden die belangrijk zijn en ambities. Daar kreeg ik een rondleiding bij. Het zag er allemaal veelbelovend uit, waardoor ik nog enthousiaster werd. Op een gegeven moment vroeg de eigenaar wat mij er toe bewoog om er te willen werken. Toen ben ik gelijk eerlijk geweest; straight to the point en op een gegeven moment hadden we een heel verhaal over wahjongers en de negatieve gedachtegang van sommigen daarover. Ik legde uit dat ik een ambitieus aangelegd persoon ben die graag werk wil en ooit van de naam 'wahjongere' af wil. Daarna volgde er nog een gesprek, ook over mijn opleiding. Er volgde daarop de vraag: "Hoe sta je er nu eigenlijk in?" Ik antwoordde, enigszins overdonderd ook omdat ik normaal moeite heb met normale gesprekken voeren, "ik zie het wel zitten eigenlijk'. Ik kon mijn zin nauwelijks afmaken of de eigenaar vervolgde al "Mooi, dan denken we daar dus hetzelfde over"

    Daarop volgde uit blind enthousiasme een kort gesprekje over een begindatum, het aantal dagen per week en de tijden. De exacte dagen weet ik nog niet. Wel weet ik dat drie dagen per week ga stagelopen van 11:00 tot 17:00. Dus ehh, woon je in de buurt van Epe; kom dan gerust kijken bij Eethuis en Cafetaria Kromdijk, want daar kom ik met ingang van 17 februari stage te lopen! :3

    En nu, ehhh. Taart voor iedereen, I guess. Wel virtuele fruittaart, want al die zoetigheid is voor niemand goed, hihihi.



    26 - 02 - '16

    Ohhhh wat gaaf zeg! Gefeliciteerd zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ohhhh wat gaaf zeg! Gefeliciteerd zeg!


    Dankjewel! ;3


    26 - 02 - '16

    Mooi om te horen! Gefeliciteerd!

    Ik zag het op facebook, gefeliciteerd!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16

    Oewhh, wat ontzettend fijn!! Gefeliciteerd joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ah, geweldig! Gefeliciteerd! En veel succes & plezier!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    KyloRen schreef:
    Mooi om te horen! Gefeliciteerd!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Stevenson schreef:
    Ah, geweldig! Gefeliciteerd! En veel succes & plezier!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    KyloRen schreef:
    Mooi om te horen! Gefeliciteerd!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is fijn en leuk nieuws! Gefeiciteerd!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    *Zingt Dora-song "Het Lukte!"*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    KyloRen schreef:
    Mooi om te horen! Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.