• Binnenkort is het weer valentijnsdag, en ik ben nu een keertje niet single. Daar komt het grote probleem van al dit commerciele gedoe, en dat is dat je je verplicht voelt om iets te geven. Ik weet namelijk al dat mijn vriend iets voor me heeft. Nu kreeg ik het idee om hem gewoon bij mij thuis uit te nodigen, moeder het huis uit, en om lekker voor hem te koken. Ik doe liever iets samen met hem dan dat ik iets tastbaars geef. Maar ik vroeg me af of jullie leuke ideeen hadden, of recepten die ik kan gebruiken. Ik ga t niet te uitgebreid doen, dat ik in de keuken sta en zelf niet eens kan eten. Gewoon een leuk simpel gerecht en een toetje. Ik vind het zelf namelijk heeeeel lastig om iets te verzinnen. Eisen zijn dus, niet te moeilijk en te lang. Het hoeft niet bijzonder te zijn, het gaat om het idee. Oh, en hij lust alles. ;)


    live, love, learn, try, believe.

    Ik zou hier eens kijken. Tasty heeft op Facebook echt heerlijke en vaak ook simpele gerechten en deserts.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Pasta is heerlijk, gemakkelijk en nog romantisch ook :'D


    The soul needs autumn.

    Moussaka. Yeah


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik maak vaal simpele dingen met mijn vriend, zoals pizza, of hamburgers of iets met kip - aangezien hij niet zo heel geweldig goed in koken is. Brownies of slurry Brownies vindt hij ook heel leuk om te maken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    cherish schreef:
    Pasta is heerlijk, gemakkelijk en nog romantisch ook :'D


    En dan moet je het op één bord doen, zoals bij Lady en de Vagebond. ^^
    Chocolademousse vind ik trouwens een vrij romantisch dessert.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."