Oké dus deze dag was vreemd en chaotisch maar 1. gym ging goed (OVERWINNING) 2. heb klas verteld over mijn issues met gym (conflicterend met punt 1 maar ze reageerden goed dus dat was mooi) 3. verlegen meisje gaf me allemaal achten en een negen voor mijn presentatie (zelfs al was de boel kut georganiseerd 4. Leuk Joch vroeg of ik nog een keer mijn presentatie voor hem wilde doen omdat hij het interessant vond klinken en dat was ultra bonus want contact + aww wat een geschiedenisnerd 5. een vreemde borrel bij mijn oud mentrix en geroddel terwijl iedereen steeds dronkener werd maar een aangeschoten mentrix is ook best amusant of zo
ik weet niet waarom ik mijn hele dag nou moet beschrijven op het internet maar het was een boel of zo en in de afgelopen tijd ben ik iets te afhankelijk geworden van het ljh om mijn gedachten te ordenen dus jullie zijn bij dezen allemaal mijn praatpaaltherapeut. En ik houd van jullie. Weltrusten.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.