• Ja ja, vandaag 5 jaar geleden op 31 januari 2011 heb ik me aangemeld op Quizlet.nl!

    Ik weet nog goed dat ik hier een verhaal aan het lezen was en dat ik toch graag wat meer wilde kunnen doen, zoals reacties plaatsen, zelf verhalen maken, quizzen maken en noem maar op. En zo kwam ik uiteindelijk op het idee om een account aan te maken.
    Al snel voegde ik me op het forum en kreeg ik langzaam aan vrienden. Ook heb ik vrienden verloren en daarvoor nieuwe vrienden terug gekregen. Maar dat maakt me niet uit, ik ben blij met de mensen die ik nu heb.

    Even een bedankje aan een aantal van hen:
    Reigns, HalfBloodPrince, Trees. Trikova, Valet, Hummies, Amphibian, Ipseity. Naz, Debbaut en vele andere die zich mijn vrienden mogen noemen!
    Ik wil jullie heel erg bedanken, want als ik jullie niet had, had ik denk ik al lang niet meer op Q geweest. Het klinkt rot, maar het is wel zo. Jullie hebben mij door shit heen getrokken en geholpen met van alles en ik hoop dat ik dat ook gedaan heb bij jullie. Ik hoop nog vele jaren op Q te zitten met jullie en veel plezier te beleven! Ik hou van jullie! <3

    Kinderlied, maar BOEIEND! ;'D



    En nu taart voor iedereen! *O*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Gefeliciteerd!!


    You dare to gaze upon me?

    KyloRen schreef:
    Graaaaaaaatz. Nog velen jaren erbij!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    xKirito schreef:


    Gefeliciteerd!!


    Hihi thanks ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefiliciappeltaart!


    You are my piece of paradise.

    Gefeliciteerd! Dat is al een tijdje! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! Over een halfjaartje is het mijn beurt :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteeeeerd! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd ^^
    En welcome to the club (:

    Gefeliciteerd!

    Ik zit inmiddels ook alweer vijf jaar op Q (geen idee waar ik de precieze datum kan vinden), maar ben pas sinds een paar maanden echt actief. Dus ik zal mezelf maar geen veteraan noemen hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zo raar, mijn teller op mijn profiel staat nog altijd op 4 jaar :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Zo raar, mijn teller op mijn profiel staat nog altijd op 4 jaar :c

    Dat veranderd morgen pas. Nu ben je volgens de Q-computer 4 jaar en 12 maanden op Q of iets in die aard. Morgen op het uur van aanmelden, zou het horen te verspringen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat veranderd morgen pas. Nu ben je volgens de Q-computer 4 jaar en 12 maanden op Q of iets in die aard. Morgen op het uur van aanmelden, zou het horen te verspringen. =)


    Okee! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd :) ,eig zit ik hier langer , en zat ik stories te lezen , maar nooit had ik een account tot 3 jaar geleden denk ik xD


    CHAOS

    Gefeliciteerd!! *O*


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yay gefeliciteerd c; ik ben de tel kwijt. Ik geloof dat ik hier nu al zo'n drie/vier jaar zit


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH