• Bij mij thuis is da dus heel hard he. Mijn broer mag gelijk alles en ik mag gelijk niets. het enige dure van kleren dat ik heb is mijn bill trui. En daar zaagden ze op. Maar als ze voor mijn broer schoenen komen van rond de 80 euro is dat allemaal niets,en dan word er niet gezaagd.Als mijn broer niet uit zijn bed geraakt voor het school,of hij wilt thuis blijven. Dan mag hij gewoon thuis blijven en schrijft mijn papa wel een briefje. Als ik niet uit mijn bed geraak of ik heb geen goesting in school,dan moet ik toch gewoon naar school gaan. En ik kan eigenlijk zo helemaal bezig blijven maar dat ga ik dus echt niet doen maar ik word er soms zoooo zot van. Is dat bij jullie thuis ook zo ? ö

    JAA egt super hard
    das egt niet eerlijk


    We're all dancing to the same sad song.

    ik ook.. ik leef met je mee hoor (flower)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Heb ik ook hoor.
    En, mijn zus van 20 gaat dan nog eens alles doorvertellen aan mijn ouders als ik eens iets doe...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    ik ook.. ik leef met je mee hoor (flower)

    Jeuj^^ben ik toch ni alleen x)

    Heb ik ook hoor.
    En, mijn zus van 20 gaat dan nog eens alles doorvertellen aan mijn ouders als ik eens iets doe...

    Een zus van 20 die da doe ? ö

    Jup mn zus ^^
    Maar heb er nu niet meer zoveel last van ze zit op kot xD

    ik niet o_o mijn broer en ik worden beiden fcking hard verwend denk ik eerder :$


    We can only learn to love by loving.

    Bij mij wel!
    Mijn broer krijgt alles voor elkaar en ik heb het altijd gedaan :O


    Your Butt is Mine!

    miss komt het bij mij omdat me ouders gescheiden zijn.. mijn moeder heeft het sowieso niet zo breed maar mijn vader wel en die koopt bijna nooit wat voor mij, alleen voor zijn eigen zoon die hij samen met een andere vrouw heeft en hij belde vanmiddag dat hij nog minder zou gaan geven vanwege de economische shit -.-'' echt zo oneerlijk


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Oewh ,jaa mijn zusje word ook altijd voorgetrokken en dat gaat ze zeggen dat ik word voorgetrokken ><
    Terwijl zei mij hele maal in elkaar mag slaan en dan is het: Aischa ,niet meer doen hea
    en als ik alleen al naar haar wijs ben ik dood ¬¬'


    Crack a bottle

    Weetje,het klinkt stom.Maar íkzelf wordt voorgetrokken.Niet dat ik het leuk vind,integendeel zelfs,ik haat het.Ik wil dan een keer goed bevriend zijn met mijn broers zijn(klinkt ook stom,maar het is zo),en dan zeggen ze; "Jij bent een mama'skindje,dus ge moet ni afkome ze!" Dat is echt kaka.Ik doe niets,en toch word ik voorgetrokken.Ik ben het beu ¬¬


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    JAAAAA

    Mijn ouders zijn gescheiden mijn mama is verzot op mijn zusje, wat dus maakt, zij krijgt veel kleren en al dat stuff en ik NIETS!
    Als zij geld vraagt voor n ciné te doen, krijgt ze dat! Maar ik? "Nee betaal het met je zakgeld" zegt ze dan --'
    Schyt daaraan --'


    Let's do this poo

    Volgens mij hebben alle broers en zussen wel het idee dat de ander word voorgetrokken terwijl dat eigenlijk niet zo is..
    [/zeg natuurlijk niet dat dat perse bij iedereen zo moet zijn, dus voel je nu niet beledigd;)]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    heb ik ook. mijn zus mag echt alles thuis..
    en dan zit e me helemaal uitteschelden. en dan ze ik rot op. moet ik naar boven. of krijg een preek van ons mam of pap


    So Wrong, It's Right <3