• Nah ik overdrijf niet hoor.....sinds vanmiddag is mijn aller grootste droom namelijk om eigenaar te zijn van deze super awsome radio.(cat)



    Hoe dan ook, daar had ik al een topic over gemaakt, maar 75 euro vond ik nogal prijzig....dus zo werd de jacht geopend!=3

    Nu heb ik een site gevonden waar hij voor 39,25 te koop is en 5 euro verzendkosten (en dat klinkt me toch veeeel beter in de oren.8D), maar ik weet dan natuurlijk weer niet of die betrouwbaar is. Dus help?

    http://www.snel4u.nl/retrodesignamfmradiobruin-p-550475195.html


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar maar, ik heb op beslist gekeken.(': Pfff haha, bedankt.='D
    Omg, nu vraag ik me wel af of die site betrouwbaar is....wat doe je me aan?(":


    Ik denk dat hij wel betrouwbaar is klik
    Maar zeker weten doe je nooit natuurlijk.
    Maar hij is zo goedkoop omdat hij in een showroom heeft gestaan, dan zijn er vaak wel wat kleine beschadigingen te vinden zoals een krasje.
    Zonde misschien, al kan het ook een beetje een extra vintage effect geven. :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Ik denk dat hij wel betrouwbaar is klik
    Maar zeker weten doe je nooit natuurlijk.
    Maar hij is zo goedkoop omdat hij in een showroom heeft gestaan, dan zijn er vaak wel wat kleine beschadigingen te vinden zoals een krasje.
    Zonde misschien, al kan het ook een beetje een extra vintage effect geven. :P


    Oh nu zie ik het, nou dan denk ik dat ik voor bol.com ga, want het scheelt maar 5 euro (omdat er bij die goedkope site nog 5 euro verzendkosten bijkomen en bij bol.com niet) en dan heb ik geen enkel krasje (als het goed is.)8D Bedankt in ieder geval, je hebt me met de winkel prijs van knibbeler sowieso 30 euro gespaard.=3 En met internet alsnog 10 euro, dus yay.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Graag gedaan! ^^
    Veel succes met bestellen en veel plezier ervan. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Graag gedaan! ^^
    Veel succes met bestellen en veel plezier ervan. (:


    Dat zal wel lukken, het geluid was echt geniaal!=3


    You were born original, don't die as a copy.