• Vandaag kwam ik tot de conclusie dat er veel planten in mijn huis staan. Daar word ik blij van. Vooral deze amaryllis, een echte eye-catcher met de prachtige strepen die erop zitten c;



    De Amaryllis staat toch wel in mijn lijstje van favoriete bloemen, samen met rozen en hyacinten c;

    Welke bloemen vinden jullie geweldig?


    26 - 02 - '16

    Ik heb niet echt groene vingers dus ik ken er niet veel van en houd me er niet zo mee bezig, om eerlijk te zijn.
    Bloemen en planten staan voor mij gelijk aan insecten en beesten :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    HYACINTEN EN ORCHIDEEËN


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mijn favoriete plant is het vingerhoedskruid. Het is mooi, maar het is vooral ontzettend giftig, en toch dacht iemand dat het een goed idee zou zijn zo'n plant een naam te geven waardoor iedereen meteen de neiging krijgt hun vingers erin te steken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind die kindertekeningbloemen altijd mooi. Suzanne-met-de-mooie-ogen en vergeet-me-nietjes, om maar voorbeelden te noemen. :)


    She's imperfect but she tries

    Sinds ik in Maleisië ben geweest, ben ik echt fan geworden van de Hibiscus (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik kan niet goed met bloemen omgaan, maar ik ben wel fan van planten. Aloe vera's en cactusjes. En een mini klimop plant.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben eigenlijk altijd al dol geweest op lelies. Ze zijn zó mooi en ruiken vaak verrukkelijk. Ik had vroeger ook zo'n barbie Rapunzel spelletje waar je een plantenbak moest vullen en dan soorten bloemen kon kiezen, waar ik dan standaard de lelies koos :')


    Happy Birthday my Potter!