• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    Ik heb echt heel erg de behoefte om random mensen die ik ook maar een beetje van Quizlet ken op Facebook te gaan toevoegen wtf :') Stalker-mood is on.

    Meh, dit is zo'n dag waarop ik gewoon nergens zin in heb (van verplichte dingen), maar ik moet zo werken van 15-21.30 :C Ik wiiiiiiil niet! !!


    Stenenlikker

    Ha, BPR. See you at the resits.


    She's imperfect but she tries

    Hou eens op met dat gezeik dat ik meer initiatief moet tonen. Ik doe mijn best oké! Ik ben fucking gemotiveerd, maar ik kan niet plannen waardoor ik dat bpv-boek vergeet in te vullen. Jezus Christ. FUCK OFF!:@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OMg al dat eten, what have we started?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Uhughjhjhj, alles doet pijn en ik kan mezelf alleen bezig houden met stomme telefoon apps. Ik wil mijn ps4 hebben, maar ik kan mijn deken nog niet eens wegduwen dus laat maar.


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    Ik heb echt heel erg de behoefte om random mensen die ik ook maar een beetje van Quizlet ken op Facebook te gaan toevoegen wtf :') Stalker-mood is on.


    Haha, dat ken ik :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat je verdrietig bent om geen reden en je vriend je dan komt opvrolijken met gekke foto's van hem :')


    Stenenlikker

    Nog steeds zo dankbaar dat er geen bizar en creepy romantisch subplot tussen Chris Evans en dat zeventienjarige meisje in zat (en lichtjes pissed dat ik dat blijkbaar zo hard verwacht van films). :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pff, vandaag is echt meh...


    16 - 09 - '17

    Koud, koud, KOUD. Ik heb wel weer zin in de zomer. Ondanks dat ik winteravonden geweldig vind.

    Hoi hebben jullie het over eten zonder mij in te lichten?


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn ogen branden echt D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antiheld schreef:
    Hoi hebben jullie het over eten zonder mij in te lichten?


    Ja. Problemen mee? (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik heb Magnums en Mars ijs