• Hoihoi!
    Geen idee in welk subforum dit topic hoort, maar ik had plotseling een ingeving die ik even met jullie wilde delen.
    Iedereen heeft er vast wel een keertje van gehoord; vloggers. Dit zijn mensen die hun dagelijks leven filmen en dit op YouTube zetten (o.a. Beautygloss, EnzoKnol). Misschien is het leuk als er mensen op Quizlet zijn die het leuk vinden om eens in de zoveel tijd hun dag te filmen? Dan kunnen we het leven van onze mede-Quizletters eens zien =D
    Nou ja, uh, ik denk niet echt dat dit echt iets gaat worden... Want no way dat ik zelf met zo'n camera voor m'n smoel de hele dag ga rondlopen en ik weet zeker dat de meeste van jullie hier ook zo over denken. Maar ik wilde het toch even met jullie delen.

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden; kijken jullie veel vlogs? Ik kijk de laatste tijd bijna iedere dag wel naar EnzoKnol, gewoon omdat het lekker ontspannend is. En wat vinden jullie ervan dat er mensen zijn die hun hele leven op internet gooien? Vroeger was dat namelijk hartstikke raar maar nu wordt het steeds normaler.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou graag willen vloggen maar ik weet niet echt hoe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nah, ik heb ten eerste geen goede camera anders dan die van mijn laptop, ten tweede is mijn stem mega lelijk op camera en verder vind ik het wel een leuk idee.
    En zelf kijk ik meer vlogs dan ik zou willen, haha. Momenteel kijk ik vooral doddleoddle die richting op, dus ook van Evan Edinger en Meowitslucy. En natuurlijk ASAPscience. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat een leuk idee. ^^
    Ik keek altijd naar Enzo, maar omdat hij iedere dag post is dat voor mij niet echt bij te houden. :')
    Ik kijk nu iedere vrijdag de vlog van Domien Verschuuren. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb je topic verplaatst naar het subforum internet.


    16 - 09 - '17

    Ik volg ook best wel wat vloggers! Ik volg Enzo knol, Beautygloss en Crocojill dagelijks. Andere vloggers zoals Pointlessblogvlogs en moremarcus kijk ik af en toe!


    Treat people with kindness

    Reigns schreef:
    Ik heb je topic verplaatst naar het subforum internet.

    Dankjewel!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Beautygloss ja.

    Ik zou het best een keer willen doen eigenlijk, maar ik ben nog niet zo'n persoon die pratend tegen een camera door de stad heen durft te lopen haha. :')

    Ik kijk niet zo naar de Nederlandse vloggers, maar volg wel heel actief veel J-vloggers (Mensen in Japan) en FunForLouis.
    Ik zou het graag zelf eens willen proberen, maar heb een verschrikkelijk saai leven. Maar mijn plan is om mijn trip naar Japan te vloggen ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Op zich is dat best een leuk idee ja :3 Misschien dat ik het wel eens zou kunnen doen voor Q, als men dat leuk zou vinden haha. Ik ben immers zeer interessant x)

    En zelf kijk ik niet echt vlogs. Soms kijk ik eens met m'n zusje mee. Enzo Knol was dat volgens mij.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is wel een leuk idee, alleen ga ik mezelf niet filmen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    We zouden een gezamenlijk account kunnen maken > "Een dagje in het leven van je mede-Quizletter"


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb mij wel eens af gevraagd hoe dat zou zijn, waarschijnlijk heel ongemakkelijk. Qua vloggers kijk ik niet meer zoveel, de meesten die ik kijk posten dagelijks en in verband met stage kon ik niet elke dag kijken dus raakte ik snel achter op.

    De vlogs van 2wmn, de dames hebben ook de blog LivelifeGorgeous, vind ik wel heel erg leuk. Ze vloggen af en toe eens dus dan is het makkelijker bij te houden qua kijken.


    Physics is awesome

    Cibis schreef:
    We zouden een gezamenlijk account kunnen maken > "Een dagje in het leven van je mede-Quizletter"

    Ja dat lijkt me superleuk. Maar ik denk niet dat er mensen zijn die willen vloggen, hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja dat lijkt me superleuk. Maar ik denk niet dat er mensen zijn die willen vloggen, hahaha


    I do
    Al ben ik niet echt voor een gezamenlijk account. Naar mijn idee wordt dat een zooitje haha. Tenminste, dat is mijn ervaring net gezamenlijke accounts.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben verslaafd aan YouTube. Dus ik ja ik kijk. Ikzelf heb voor nieuwjaar een Knolpower ID tag gekregen :)
    Croco Jill en Onnedi zijn btw ook leuke vloggers


    You are my piece of paradise.