• Om topics aan te maken voor leven. xd


    Om onderstaand kattenspeelkleed te gaan kopen bij de Action voor mijn aanstaande hondje DIE ZATERDAG AL KOMT!
    I mean, het blijft een klein geval. En ik vind dit kleed best wel heel geweldig. I know I'm an idiot. But I'm Q's idiot, right? <3




    Maar het Wibra hondenkussen is er ook altijd nog, mocht ik me liever normaal willen gaan gedragen. (krul)
    Dus wat zal ik doen? Lekker gek of toch maar normaal? :Y)

    Lekker gek of toch normaal?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lekker gek, of course c;


    26 - 02 - '16

    Ey, zonder gekken is de wereld maar een saaie plek hè. Dus. :Y)

    Speelt een hond dan ook zo met speeltjes? Ik zie een hond namelijk minder snel op zijn rug liggen en naar balletjes grijpen, maar ik kan natuurlijk ook helemaaaaal verkeerd zijn (:


    The soul needs autumn.

    Nou ja ik ben helemaal voor gek doen, maar dan loop je wel risico dat hij het niet leuk vind.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    cherish schreef:
    Speelt een hond dan ook zo met speeltjes? Ik zie een hond namelijk minder snel op zijn rug liggen en naar balletjes grijpen, maar ik kan natuurlijk ook helemaaaaal verkeerd zijn (:


    Deze hond kan natuurlijk anders zijn, maar tot nu toe zijn de honden die we gehad hebben heel erg katachtig geweest. De hond die we nu hebben speelt ook het liefst met kattenspeeltjes, en dat is een boerboel. :'D En anders knip ik de speeltjes eraf en geef ik ze aan de katten. Want die hebben we ook. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, dat is zo cute!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SUPER DUPER AUPER BUPER CUPER DUPER EUPER FUPER GUPER HUPER IUPER JUPER KUPER LUPER MUPER gek :x


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Jaaa sowieso doen. Meer speeltjes voor je hondje, meer beter.

    Volgens mij ga ik morgen bij de Action langs ipv Wibra. :'D
    Yesh. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPECS schreef:
    Nou ja ik ben helemaal voor gek doen, maar dan loop je wel risico dat hij het niet leuk vind.=')


    Maar het is zó niet duur, dus het kan gewoon.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Maar het is zó niet duur, dus het kan gewoon.


    Precies. :Y) De gok valt voor deze prijs wel te wagen, want ik had eigenlijk 15 euro opzij gezet voor een hondenkussen. Deze prijs vind ik leuker én het heeft speeltjes en dat beestje vindt dat misschien ook wel leuk. Sowieso kan ik dus eventueel de speeltjes eraf halen natuurlijk mocht ie ze toch niet leuk vinden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is het raar dat ik niet kan wachten tot jullie puppy komt? Ik wil foto's!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn vraag is eigenlijk: gaat dat beestje dat kussen niet ontgroeien? Wordt hij/zij niet te groot voor dat kussen? Want als dat niet zo is: volgens mij is het een even grote kans dat dat hondje denkt dat dat kussen drie keer niets is als dat kleed.


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    Mijn vraag is eigenlijk: gaat dat beestje dat kussen niet ontgroeien? Wordt hij/zij niet te groot voor dat kussen? Want als dat niet zo is: volgens mij is het een even grote kans dat dat hondje denkt dat dat kussen drie keer niets is als dat kleed.


    No clue. Ik heb de ouders gezien en die waren echt klein eigenlijk wel. Vast niet meer dan 2 kilo. Maar eenmaal in de Action zal ik wel voor ogen zien hoe groot het kussen precies is en of het groot genoeg zal zijn. Maar de maat is inderdaad eigenlijk wel een ding om even goed op te letten, dankje. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    No clue. Ik heb de ouders gezien en die waren echt klein eigenlijk wel. Vast niet meer dan 2 kilo. Maar eenmaal in de Action zal ik wel voor ogen zien hoe groot het kussen precies is en of het groot genoeg zal zijn. Maar de maat is inderdaad eigenlijk wel een ding om even goed op te letten, dankje. c:

    Tja, ik zou dan altijd persoonlijk in iets investeren dat ze hun hele leven zouden kunnen gebruiken (mits ze niet de lomp worden en het toch kapot maken, haha), dan iets wat een klein deel van hun leven wordt gebruikt. ^^


    Deep inside, I've never felt alive