• dat virus op je PC?
    ik wel op mijn laptop >,< der zit een hacker op! egt vet eng >,< ik kan hem niet afsluiten enzo en op msn wordt er steets een link gestuurt naar iedereen en als je daar op klikt krijg je het zelf ook en ik krjig de hele tijd reclame >,<
    mijn own laptop zit er vol mee, met het virus trojan ofsoo XD nou, ik haat dat egt, hij slaat gewoon op hol oohjah drm kom ik alleen 's avonds soms online ;)
    xoxox <3


    when words fail, music speaks.

    Uhm.
    Volgens mij heb ik dat virus ook een tijd gehad.
    Heb je MSN plus?

    Uhm.
    Volgens mij heb ik dat virus ook een tijd gehad.
    Heb je MSN plus?

    jah.


    when words fail, music speaks.

    WEER EEN HACKER!? IK HEB NET NIEUWE MSN OMDAT MN VORIGE GEKRAAKT IS GVD IK KRIJG ER HET SCHIJT VAN!

    Srry. ;s

    (...)
    jah.


    Daar kan het dus aan liggen, ik heb het ook een tijdje gehad. Verwijder msnplus. Gewone msn kun je laten staan.!

    Good luck,<3

    (...)

    Daar kan het dus aan liggen, ik heb het ook een tijdje gehad. Verwijder msnplus. Gewone msn kun je laten staan.!

    Good luck,<3

    ok.. maar op deze heb ik dat niet, alleen op mijn eigen PC
    najah ik kyk wel dankuu
    ps'; er komen ook vee lvirussen binnen via hyves, dus ik zou daar ook niet teveel of te lang op gaan ;)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    jah en ik klikte toen op openen --'


    wow slim ^^
    ik gelukkig nie, en dat ga ik ook niet doen :i


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    ok.. maar op deze heb ik dat niet, alleen op mijn eigen PC
    najah ik kyk wel dankuu
    ps'; er komen ook vee lvirussen binnen via hyves, dus ik zou daar ook niet teveel of te lang op gaan ;)


    Hyves moet inpreciepen geen virusen hebben, klik daarom nooit op links van doorstuur mails enzo.
    ;) dan moet er niet zo veel aan de hand zijn.

    (...)

    wow slim ^^
    ik gelukkig nie, en dat ga ik ook niet doen :i

    zou ik ook niet doen XD
    gelukkig ben ik niet de enigste en heeft me BF dat ook gedaan
    een jongen die ook int dorp woont hier, kreeg dat van bijna iedereen en hun computer werd er raar van en ging uit een aan enzo >,<


    when words fail, music speaks.

    (...)

    Hyves moet inpreciepen geen virusen hebben, klik daarom nooit op links van doorstuur mails enzo.
    ;) dan moet er niet zo veel aan de hand zijn.

    als ik zie dat het een doorstuurmail is in de titel, verwijder ik hem meteen al xD


    when words fail, music speaks.

    heey.
    ja ik had ook zoiets op mijn oude laptop. er was zo iemand op msn en die had ook zo'n link toen klikte ik erop en gelijk had ik een virus. dus toen deed msn het niet meerXD.
    maar nu heb ik een andere laptop. op die ouwe zit btw geen internet meer. maar dat komt niet door het virus hoor.


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Van mij gaat die via Firefox en dan opent die niet meteen die pagina, fzo.
    But nu klik ik niet meer op die links.

    Oww, ik heb da nie! :P Ik krijg owk de hele tijd zo'n links enzow, maaruh ik klik daar nie op (A)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right