• ...want het is vandaag internationale knuffeldag! *O*

    Hier wat leuke plaatjes van knuffels:







    Ik heb helaas niemand een knuffel kunnen geven, want ik heb de hele dag binnen gezeten. Ben een beetje ziekjes en ik had niets te doen. Wie hebben jullie vandaag allemaal een knuffel gegeven?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ook een knuf voor jou Sofietje! (: En beterschap natuurlijk!


    HAHAHA ik heb mijn biologiedocent een knuffel gegeven, nu ik erover nadenk. Dat is het. Normaal gesproken knuffel ik mijn docenten niet hoor :'D Ik wist niet eens dat het officieel knuffeldag was vandaag :p

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 20:44 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    Ook een knuf voor jou Sofietje! (: En beterschap natuurlijk!


    HAHAHA ik heb mijn biologiedocent een knuffel gegeven, nu ik erover nadenk. Dat is het. Normaal gesproken knuffel ik mijn docenten niet hoor :'D Ik wist niet eens dat het officieel knuffeldag was vandaag :p

    Haha, dankje! Lol, mag ik vragen waarom die knuffel was?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat was ik niet!

    Knuffel terug en een knuffel aan al mijn andere medequizletters!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ben ook niet buiten geweest en ik ben ook ziek, haha. Dus ik heb net als jij niemand geknuffeld, maar dat haal ik morgen wel in. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aan iedereen een knuffel! Ik heb vandaag denk ik mijn moeder een knuffel gegeven en mijn hond, haha.


    16 - 09 - '17



    Ik heb niemand vandaag geknuffeld want ik wist niet dat het vandaag internationale knuffeldag is.


    Physics is awesome

    knuffelknuffelknuffel. mimimii nog meer knuffels.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yay! *Virtual hug!*

    Peralta schreef:
    (...)
    Haha, dankje! Lol, mag ik vragen waarom die knuffel was?

    Haha we sarren elkaar altijd een beetje en maken altijd quasi gemene sarcastische opmerkingen, maar we doen altijd alsof we elkaar weer vergeven. Een vriendin vroeg dus of we het al weer goed gemaakt hadden en toen knuffelde ik d'r en zei ik dat we weer beste vrienden waren :Y)

    Omg dit verhaal klinkt zo raar maar op dat moment was het heel logisch :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Knuffel terug!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha. Wat leuk. Wist helemaal niet dat dat vandaag was. Ik heb met mijn vriend geknuffeld vandaag. En natuurlijk de hond. :Y)


    The truth is out there.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Haha we sarren elkaar altijd een beetje en maken altijd quasi gemene sarcastische opmerkingen, maar we doen altijd alsof we elkaar weer vergeven. Een vriendin vroeg dus of we het al weer goed gemaakt hadden en toen knuffelde ik d'r en zei ik dat we weer beste vrienden waren :Y)

    Omg dit verhaal klinkt zo raar maar op dat moment was het heel logisch :')

    Helemaal niet hoor. Ik had niet zo'n familiaire relaties met mijn leraren, maar ik kan het me wel voorstellen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nawwh da's lief van je. Ik ga hier morgen ook nog wat gifs neerzetten. Quizlet bezoeken via de telefoon laat toch te wensen over soms x)


    26 - 02 - '16

    ^ Bewegen bij jullie de gifs niet op je mobiel?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wow, ik heb internationale knuffeldag gemist! Ik heb eigenlijk alleen mijn knuffel geknuffeld gisteren. (krul)

    Om nog wat in te halen:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan