• De Aarde is veranderd in een Wereld gevuld met haat. De mensen maken ruzie, de mensen vermoorden elkaar, de mensen zijn niet meer hoe ze horen te zijn. Door alle haat in de Wereld, staat hij op klappen. Letterlijk en figuurlijk. Om de mensen weer terug te krijgen naar hoe ze waren, ben ik nodig. Allydia Sidra is de naam. Mijn naam is nergens op te zoeken, nergens te vinden. Mijn Doel hier op Aarde is om de Balans te herstellen. Ik verzamel de Zielen van allen die iets misdaan hebben. Ze geven mij kracht, waardoor ik steeds beter en sneller word.

    Ik ben niet alleen. We zijn samen. We zijn de enige hoop voor de Aarde. Wij zijn Zwarte Sterren.

    Het bestaan van een Zwarte Ster is zwaar. Door de omstandigheden op de Aarde zijn ons allerlei regels opgesteld. Regels waar we ons aan moeten houden. Het naleven van de regels is voor sommige Zwarte Sterren, zacht uitgedrukt, moeilijk. Ze zijn te arrogant, te meelevend, te liefdevol. Hun lot is dan al meteen bepaald. We zullen de regels moeten naleven, anders is de Aarde gedoemd te verdwijnen.

    © Mortaliam


    Het thema is Alternate Universe en hier is de KlikkerdeKlikkerdeKliklink
    Dit verhaal doet mee aan SOTY 2016 :)
    Feedback is altijd welkom ;)


    The Fairytale Happened