• Binnenkort mag ik weer een nieuwe username. Alleen heb ik hulp nodig bij het verzinnen.
    Ik wil een beetje zo'n fantasiewoord, net zoals vele anderen hier die dat ook hebben. Als je er een weet, kijk dan of die
    niet geclaimd is door iemand anders. Zet een paar usernames in de reacties van dit topic of in mijn
    gastenboek, en als het zover is dat ik hem mag veranderen kies ik er eentje uit.

    ben ik dan de enige die al zo'n twee jaar dezelfde username heeft
    Kijk anders op wikipedia en zoek dan op iets fantasie-achtigs. Mijn username betekent geloof ik elfenkoningin en die heb ik ook zo gevonden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    ben ik dan de enige die al zo'n twee jaar dezelfde username heeft
    Kijk anders op wikipedia en zoek dan op iets fantasie-achtigs. Mijn username betekent geloof ik elfenkoningin en die heb ik ook zo gevonden.

    Eledhel schreef:
    ben ik dan de enige die al zo'n twee jaar dezelfde username heeft
    Kijk anders op wikipedia en zoek dan op iets fantasie-achtigs. Mijn username betekent geloof ik elfenkoningin en die heb ik ook zo gevonden.


    *steekt hand op* vier jaar hier


    You were born original, don't die as a copy.

    Eledhel schreef:
    ben ik dan de enige die al zo'n twee jaar dezelfde username heeft
    Kijk anders op wikipedia en zoek dan op iets fantasie-achtigs. Mijn username betekent geloof ik elfenkoningin en die heb ik ook zo gevonden.


    Ik heb de mijne ook al heel lang. ^^
    Sorry, maar ik ga je geen usernamen voorkauwen, die houd ik lekker voor mezelf. Je kan zelf ook wel een beetje zoeken. Zoveel werk is dat niet. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eledhel schreef:
    ben ik dan de enige die al zo'n twee jaar dezelfde username heeft
    Kijk anders op wikipedia en zoek dan op iets fantasie-achtigs. Mijn username betekent geloof ik elfenkoningin en die heb ik ook zo gevonden.

    1 jaar en een paar maanden. Op mijn oude account veranderde ik het om de maand. Ben nu te gehecht aan deze username.

    Kijk inderdaad op wikipedia, misschien kom je wat tegen!


    Seasons will change, but I shall remain

    Je hoeft niet perse een nieuwe username zodra dat kan ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik begrijp de reacties niet zo? Als zij graag een nieuwe username wil, dan is dat toch prima? c:

    Misschien een naam uit een van je favoriete boeken? Of een acteur/character uit een film of serie die je leuk vindt?


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Ik begrijp de reacties niet zo? Als zij graag een nieuwe username wil, dan is dat toch prima? c:

    Misschien een naam uit een van je favoriete boeken? Of een acteur/character uit een film of serie die je leuk vindt?


    This :W

    Misschien heb je wel een favoriet personage, of iets uit een af andere mythe, een favoriete artiest, weet ik 't c;
    Er zijn zat mogelijkheden!


    26 - 02 - '16

    Charbonneau schreef:
    Ik begrijp de reacties niet zo? Als zij graag een nieuwe username wil, dan is dat toch prima? c:

    Misschien een naam uit een van je favoriete boeken? Of een acteur/character uit een film of serie die je leuk vindt?

    Is ook zo! Ik bedoelde meer van, voor mij is het echt een uitzondering om mijn username te veranderen terwijl sommige mensen dat echt heel vaak doen (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nadine! Maar goed dat ik op je topic heb geklikt! Hier is ... *trommelgeroffel* de namenverzinners!

    Wat ik altijd doe is random woorden in het Latijn vertalen met Google

    Misschien Frigore (wou ik eerst nemen omdat ie veel stemmen had op m'n poll, maar vond hem uiteindelijk niet leuk genoeg) of Ignis?


    You are my piece of paradise.

    Bedankt voor jullie tips! Ik heb even op een
    vertaal website gezocht naar Latijnse woorden.
    Na lang kiezen, is het Lactare geworden! ^^

    Wat betekent dat? (Ouch, ik heb zelf Latijn en weet het niet :'D)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Google Translate wil het me ook niet onthullen ö maar ik vind het wel een mooie naam!


    i wanna die with you once or twice.

    Ik heb lactare opgezocht en het is een pil voor wanneer je borstvoeding geeft :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Doet me denken aan lactose haha. Ben nu wel benieuwd naar de betekenis.