• Hello, hello.

    Ik heb hieronder vier foto's van mijn hond. Ik wil ze in laten lijsten, maar wel op een leuke manier. Heeft er iemand tips?




    26 - 02 - '16

    Reigns schreef:
    En deze misschien, Erieka? Daar zijn meerdere horizontaal.


    Hmm, ik weet 't niet goed ;x


    26 - 02 - '16

    Je kunt eventueel ook aparte fotolijstjes kopen en ze bij elkaar ophangen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je komt vast wel wat tegen (:


    16 - 09 - '17

    ElfLord schreef:
    Je kunt eventueel ook aparte fotolijstjes kopen en ze bij elkaar ophangen. (:


    Of ze aan elkaar vastlijmen c;

    Maar ik ben niet zo creatief... Hmm. Wat ik ook zou kunnen doen is er gewoon eentje voor vijf foto's kopen en quote er tussen doen.


    26 - 02 - '16

    Dit zijn er maar drie, maar wat als je deze niet in de breedte ophangt maar de lengte?
    http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/fotolijsten/collagelijst-3-foto-s-zilverkleurig


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Dit zijn er maar drie, maar wat als je deze niet in de breedte ophangt maar de lengte?
    http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/fotolijsten/collagelijst-3-foto-s-zilverkleurig


    Oh my god. You're a genius! Thank you <3
    Ik kan gewoon een lijst opzoeken en die anders ophangen D:


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Oh my god. You're a genius! Thank you <3
    Ik kan gewoon een lijst opzoeken en die anders ophangen D:


    Well, yeah...you can.=') Als je het handig genoeg aanpakt en even de haakjes checkt enzo.^^(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij ikea hebben ze deze voor 10€. Natuurlijk, voor jou foto's kan je hem een kwart draaien en dan kan je dat ergens aan je muur centraal hangen. Maar ik geef echt de tip om gewoon es een winkel binnen te springen, want ze hebben vaak meer dan hetgeen ze op de site hebben staan. Dit geldt bijvoorbeeld echt voor de action.

    Wat ikzelf ook echt tof vind is zoiets als dit: KLIK zulk soort legplanken kan je ook gewoon goedkoop spotten bij de action en ikea. Ook kan je eens kijken bij Blokker, denk ik. Gifi is ook echt wel de moeite om eens binnen te springen voor deco stuff.

    In ieder geval, heel veel suc7 ermee!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Bij ikea hebben ze deze voor 10€. Natuurlijk, voor jou foto's kan je hem een kwart draaien en dan kan je dat ergens aan je muur centraal hangen. Maar ik geef echt de tip om gewoon es een winkel binnen te springen, want ze hebben vaak meer dan hetgeen ze op de site hebben staan. Dit geldt bijvoorbeeld echt voor de action.

    Wat ikzelf ook echt tof vind is zoiets als dit: KLIK zulk soort legplanken kan je ook gewoon goedkoop spotten bij de action en ikea. Ook kan je eens kijken bij Blokker, denk ik. Gifi is ook echt wel de moeite om eens binnen te springen voor deco stuff.

    In ieder geval, heel veel suc7 ermee!


    Die eerste lijkt me perfect voor haar!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dankjulliewel allemaal. Morgen zal ik weer kijken (:


    26 - 02 - '16